Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Informativa Municipal d'Administració General i Bona Governança (03/12/2020)

Escoltar

Comissió Informativa Municipal d'Administració General i Bona Governança (03/12/2020)

Dia
Hora
Lloc
Sessió telemàtica
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

 

Data: 3 de desembre de 2020

Hora: 09:00 h

Format: Virtual a través de la plataforma Zoom

 

1. Aprovació de l’acta número 7 de la sessió ordinària del dia 19 de novembre de 2020

2. Donar compte dels decrets signats de l’Area d’Administració General i Bona Governança.

3. Línies d’actuació

3.1. Procés Consulta Publica modificació Ordenança Municipal de Serveis Funeraris”.

4. Propostes a la Junta de Govern

SERVEI DE SECRETARIA GENERAL

4.1. Donar compliment a la sentència núm. 183/2020 de 20/07/202, del Jutjat contenciós Administratiu núm 17 de Barcelona, dictada en el procediment abreujat 1/2020 F2, contra la desestimació de la reclamació de responsabilitat patrimonial presentada per R.L.L.

4.2. Donar-se per assabentada de la sentència núm. 165/2020 de 19/10/2020, del Jutjat Contenciós Administratiu núm. 7 de Barcelona, dictada en el procediment abreujat 89/2029 B, contra la desestimació de la reclamació de responsabilitat patrimonial presentada per P.V.C i Fenix Directo Cia. Seguros i Reaseguros S.A.

DIRECCIÓ DE SERVEIS ECONÒMICS

SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA

4.3. Aprovació dels documents comptables corresponents a les factures de FCC MEDIO AMBIENTE, SA del servei de recollida de residus, neteja viària del passeig marítim i de les platges de Mataró corresponents a part del mes de maig i els mesos de setembre i octubre de 2020.

DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS

SERVEI DE DESENVOLUPAMENT I ORGANITZACIÓ

4.1. Ampliació de la vigència del Pla d’Igualtat Intern de l’Ajuntament de Mataró.

5. Precs i Preguntes

 

Immaculada Pruna Ribas

La secretària

Mataró, 30 de novembre de 2020