Comissió Informativa Municipal d'Administració General i Bona Governança (03/12/2020)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sessió telemàtica
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
Data: 3 de desembre de 2020
Hora: 09:00 h
Format: Virtual a través de la plataforma Zoom
1. Aprovació de l’acta número 7 de la sessió ordinària del dia 19 de novembre de 2020
2. Donar compte dels decrets signats de l’Area d’Administració General i Bona Governança.
3. Línies d’actuació
3.1. Procés Consulta Publica modificació Ordenança Municipal de Serveis Funeraris”.
4. Propostes a la Junta de Govern
SERVEI DE SECRETARIA GENERAL
4.1. Donar compliment a la sentència núm. 183/2020 de 20/07/202, del Jutjat contenciós Administratiu núm 17 de Barcelona, dictada en el procediment abreujat 1/2020 F2, contra la desestimació de la reclamació de responsabilitat patrimonial presentada per R.L.L.
4.2. Donar-se per assabentada de la sentència núm. 165/2020 de 19/10/2020, del Jutjat Contenciós Administratiu núm. 7 de Barcelona, dictada en el procediment abreujat 89/2029 B, contra la desestimació de la reclamació de responsabilitat patrimonial presentada per P.V.C i Fenix Directo Cia. Seguros i Reaseguros S.A.
DIRECCIÓ DE SERVEIS ECONÒMICS
SERVEI DE GESTIÓ ECONÒMICA
4.3. Aprovació dels documents comptables corresponents a les factures de FCC MEDIO AMBIENTE, SA del servei de recollida de residus, neteja viària del passeig marítim i de les platges de Mataró corresponents a part del mes de maig i els mesos de setembre i octubre de 2020.
DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS
SERVEI DE DESENVOLUPAMENT I ORGANITZACIÓ
4.1. Ampliació de la vigència del Pla d’Igualtat Intern de l’Ajuntament de Mataró.
5. Precs i Preguntes
Immaculada Pruna Ribas
La secretària
Mataró, 30 de novembre de 2020