Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Informativa d'Administració General i Bona Governança (01/06/2023)

Escoltar

Comissió Informativa d'Administració General i Bona Governança (01/06/2023)

Dia
Hora
Lloc
Sala de reunions del Carreró
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

Tipus de la sessió: CI D'ADMINISTRACIÓ GENERAL I BONA GOVERNANÇA

Caràcter sessió: ORDINARI

Data i hora: 01/06/2023 09:15

Núm.: 12

Lloc: Sala de reunions. El Carreró.

 

1. Aprovació de l'acta número 11 de la sessió ordinària del dia 18 de maig del 2023.

2. Donar compte dels decrets de l'àmbit d'Administració, Bona Governança i Estratègia de Mataró.

3. Línies d'actuació

3.1 Donar compte del decret d’Alcaldia 5379/2023, de 24 de maig de 2023, d’inici i aprovació del plec de condicions econòmico-administratives i tècniques particulars que regiran la contractació del servei de manteniment de les instal·lacions de baixa tensió dels edificis municipals.

3.2 Donar compte del decret d’Alcaldia 5609/2023, d’inici i aprovació dels plec de condicions econòmico administratives i tècniques particulars que regiran la contractació de l’execució dels projectes de transformació de les zones comercials de la zona del Pla d’Impuls al Centre (PIC), finançat per la línia d’ajuts a mercats, zones urbanes comercials, comerç no sedentari i canals de comercialització en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència

3.3 Donar compte del decret núm. 4902/2023, d'11 de maig, pel qual s'aprova iniciar la contractació del subministrament en règim de lloguer dels equips de sonorització i il·luminació, el seu muntatge/ desmuntatge i el control tècnic pel seu funcionament, tant per les activitats organitzades per l’Ajuntament, com per les activitats organitzades per les entitats en que hi col·labora l’Ajuntament.

3.4 Donar compte del decret núm. 5539/2023, de 26 de maig, pel qual s'aprova iniciar la contractació del servei d'intervenció socioeducativa, no residencial, destinat a infants i adolescents de 0 a 17 anys, en situació de risc social i a les seves famílies.

4. Propostes a la Junta

DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS

OFICINA TÈCNICA

4.1 Declaració ampliació segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per JCF.

4.2 Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per YRF.

4.3 Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per CGF.

4.4 Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per RJS.

5. Aprovació de l'acta de la present sessió

6. Precs i preguntes

 

La secretària
Immaculada Pruna Ribas