Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comissió Informativa Municipal d'Administració General, Bona Governança i Estratègia de Futur (16/04/2025)

Escoltar

Comissió Informativa Municipal d'Administració General, Bona Governança i Estratègia de Futur (16/04/2025)

Dia
Hora
Lloc
Sala de reunions. El Carreró
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

Tipus de la sessió: CIM d'Administració General, Bona Governança i Estratègia de Futur
Caràcter sessió: ORDINÀRIA
Data i hora: 16/04/2025 09:30 h.
Núm.: 8
Lloc: Sala de reunions. El Carreró

1. Aprovació de l'acta número 7 de la sessió ordinària del dia 2 d’abril de 2025.

2. Donar compte dels decrets signats de l'Àmbit de Bon Govern, Bona Gestió i Estratègia de Futur.

3. Linies d’actuació

Direcció de Serveis Econòmics

Servei de Gestió Econòmica

3.1. Aprovació decret de l'avantprojecte de modificació del pressupost i de les bases d'execució per l'exercici 2025 de l'ajuntament de Mataró

4. Propostes a la Junta de Govern Local

Secretaria General

Servei de Compres i Contractacions

4.1 Aprovar l' inici de la contractació del servei de monitors i socorrisme de les activitats aquàtiques que organitza o en que col·labora l' Ajuntament.

4.2. Aprovar l' inici de la contractació del subministrament de material pirotècnic.

4.3. Aprovar l' adjudicació del contracte del servei de gestió de les deixalleries municipals.

Direcció de Recursos Humans i Organització

4.4. Proposta aprovació de l’oferta d’ocupació pública de l’any 2025 i modificació de l’oferta d’ocupació pública del 2022 i 2024.

4.5. Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per SMC.

4.6. Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per MCF.

Intervenció

Servei de Control Intern

4.7. Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits que es relacionen a la llista 12025000850 per import de 57.869,62 euros.

5. Propostes al Ple Municipal

Secretaria General

5.1. Donar compte del Decret núm. 4428/2025 de delegació de competències a regidors delegats

5.2. Modificació del nomenament de representants de la Corporació en diversos òrgans col·legiats.

Servei de Compres i Contractacions

5.3. Aprovar la revisió de preus del contracte del servei de neteja viària i platges, servei de recollida de residus domiciliaris i assimilables (Lot 1)

6. Precs i preguntes