Junta de Govern Local (20/05/2025)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala dels lleons
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
Assumpte: Convocatòria i Ordre del dia de la Junta de Govern Local sessió 20-05-2025
Organ: Secretaria General
Expedient: 2025/000021765
Fets:
El Ple extraordinari municipal que tinguè lloc el dia 11 de juliol de 2023, va acordar que la Junta de Govern Local tindria sessions ordinàries quinzenalment, dilluns, llevat dels períodes vacacionals o quan les circumstàncies ho aconsellin; tot això sense perjudici de les sessions extraordinàries que l’Alcalde decideixi convocar.
S’ha posat a disposició dels regidors la relació d’expedients conclosos a l’Espai Regidor.
Fonaments de dret:
De conformitat amb l’article 21.1.c de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local i 99, 103 i 112 del Text Refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya, en relació amb els articles 112 i 113 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre.
RESOLC:
Primer: Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local a dur a terme el dia 20 de maig de 2025 a les 12:30 hores, en la Sala dels Lleons d'aquest Ajuntament, per deliberar els assumptes consignats en el següent
1. Aprovació, si s’escau, de l’acta de la sessió ordinària del dia 6 de maig de 2025.
2. Despatx Oficial
CIM D’ADMINISTRACIÓ GENERAL, BONA GOVERNANÇA I ESTRATÈGIA DE FUTUR
Secretaria General
3. Donar-se per assabentat de la sentència recaiguda en el procediment abreujat 434/2023B, de responsabilitat patrimonial.
4. Aprovar donar compliment de la sentència recaiguda en el procediment abreujat 284/2023, de responsabilitat patrimonial.
Servei de Compres i Contractacions
5. Aprovar l' inici de la contractació del servei d´assistència d´espais escènics.
6. Aprovació de l'inici de l’expedient i aprovació dels plecs que regiran la contractació del servei de conservació i manteniment de verd urbà de Mataró, mitjançant procediment obert subjecte a regulació harmonitzada, per un import fixat com a màxim per a l’adjudicació del contracte de fins a 766.566,35€, IVA no inclòs, pels dos anys de durada inicial del contracte. (Exp. 2024/000045344).
ASSUMPTES DELEGATS PEL PLE MUNICIPAL (Part pública)
CIM D’ADMINISTRACIÓ GENERAL, BONA GOVERNANÇA I ESTRATÈGIA DE FUTUR
Direcció de Recursos Humans i Organització
7. Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per
8. Declaració de segona activitat pública amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per
9. Declaració de segona activitat pública amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per
10. Declaració de segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per
Intervenció
Servei de Control Intern
11. Aprovar el Reconeixement extrajudicial de crèdits que es relacionen a la llista 12025001192 per import de 18.075,26 €.
12. Precs i Preguntes
Segon:. Traslladar la convocatòria als Srs/es Regidors/es membres de la Junta de Govern Local.
L’Alcalde, David Bote Paz
En dono fe, El Secretari General, Sergi Ribas Beltrán