Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Junta de Govern Local (24/04/2025)

Escoltar

Junta de Govern Local (24/04/2025)

Dia
Hora
Lloc
Sala dels lleons
Organisme
Ajuntament de Mataró

Ordre del dia

Assumpte: Convocatòria i Ordre del dia de la Junta de Govern Local sessió 24-04-2025
Organ: Secretaria General
Expedient: 2025/000017910

 

Fets:

El Ple extraordinari municipal que tinguè lloc el dia 11 de juliol de 2023, va acordar que la Junta de Govern Local tindria sessions ordinàries quinzenalment, dilluns, llevat dels períodes vacacionals o quan les circumstàncies ho aconsellin; tot això sense perjudici de les sessions extraordinàries que l’Alcalde decideixi convocar.

S’ha posat a disposició dels regidors la relació d’expedients conclosos a l’Espai Regidor.

 

Fonaments de dret:

De conformitat amb l’article 21.1.c de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, Reguladora de les Bases de Règim Local i 99, 103 i 112 del Text Refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya, en relació amb els articles 112 i 113 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre.

RESOLC:

Primer: Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local a dur a terme el dia 24 d’abril de 2025 a les 12:30 hores, en la Sala dels Lleons d'aquest Ajuntament, per deliberar els assumptes consignats en el següent

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació, si s’escau, de l’acta de la sessió ordinària del dia 08 d’abril de 2025.

2. Despatx Oficial

CIM D’ADMINISTRACIÓ GENERAL, BONA GOVERNANÇA I ESTRATÈGIA DE FUTUR

Secretaria General

Servei de Compres i Contractacions

3. Aprovar l'inici de la contractació del servei de monitors i socorrisme de les activitats aquàtiques que organitza o en que col·labora l'Ajuntament.

4. Aprovar l'inici de la contractació del subministrament de material pirotècnic.

5. Aprovar l'adjudicació del contracte del servei de gestió de les deixalleries municipals.

Direcció de Recursos Humans i Organització

6. Aprovació de l’oferta d’ocupació pública de l’any 2025 i modificació de l’oferta d’ocupació pública dels anys 2022 i 2024.

ASSUMPTES DELEGATS PEL PLE MUNICIPAL (Part pública)

CIM D’ADMINISTRACIÓ GENERAL, BONA GOVERNANÇA I ESTRATÈGIA DE FUTUR

Direcció de Recursos Humans i Organització

7. Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per .

8. Declaració segona activitat privada amb exercici concurrent del lloc de treball principal presentada per .

Intervenció General

Servei de Control Intern

9. Aprovar el reconeixement extrajudicial de crèdits que es relacionen a la llista 12025000850 per import de 57.869,62 euros.

CIM DE SEGURETAT

Assessorament, Gestió i Disciplina

10. Estimar parcialment el recurs de reposició presentat per , contra l’acord adoptat per la Junta de Govern Local, en data 10 de desembre de 2024, en la part relativa a la sanció imposada per no contractar l’assegurança de responsabilitat civil, per haver-se constatat el compliment d’aquesta obligació.

11. Precs i Preguntes

Segon:. Traslladar la convocatòria als Srs/es Regidors/es membres de la Junta de Govern Local.

 

L’Alcalde, David Bote Paz

En dono fe, La Secretària General Accidental, Gemma García Ramos