La gestió de les reclamacions de consum a les empreses
Sessions participatives per donar a conèixer els recursos necessaris per complir amb la normativa de protecció de les persones consumidores des de l’àmbit empresarial.
Metodologia
La sessió té un caràcter pràctic i participatiu. S’utilitzen diferents recursos gràfics i audiovisuals per fomentar el debat sobre la seguretat dels productes i dels serveis, l’etiquetatge, la gestió de les reclamacions, l’activitat inspectora de consum i la normativa bàsica de protecció de les persones consumidores.
Objectius
Preparar els/les alumnes d’estudis relacionats amb les activitats econòmiques del sector comercial i de prestació de serveis, que hauran de resoldre les reclamacions de consum.
Reserves
Observacions (necessitats tècniques i altres)
- Consum
- Economia i empresa
- Emprenedoria
- Àmbit social
- Emprenedoria
- Batxillerat
- Cicles formatius
Qui organitza Oficina Municipal d’Informació al Consumidor. Avinguda Puig i Cadaflach,101, telèfon 937582321. Persona de contacte: Xavier Sánchez.
Dies De dilluns a divendres
Horari Matins de 9h a 13h
Durada 2 h ( es pot adapatar a la disponibilitat de l'escola)
Preu Gratuit
Grup Màxim 30 persones
Període d'inscripció Curs escolar
Període de realització Curs escolar