Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Atenció telefònica

Escoltar

Atenció telefònica

L’assistència i atenció telefònica es presta a través dels següents telèfons:

  • 010 gratuït (900 859 009 si es truca des de fora de Mataró)
  • 112 (en cas d'emergència)

Telèfon 010 (900 859 009 des de fora de Mataró)

  • Centraleta

La centraleta automatitzada està operativa de dilluns a divendres laborables de 8 a 19 hores.

Podeu contactar amb dependències municipals si coneixeu l’extensió i també podeu obtenir informació sobre els diferents horaris d’atenció i assistència telefònica especialitzada.

  • Atenció i assistència telefònica especialitzada

A través del telèfon 010 podeu contactar amb els serveis especialitzats de:

  • Benestar Social
  • Llicències d’Obres i Activitats (Edifici de Vidre)
  • Mobilitat, per a ocupacions de la via pública i talls de carrer
  • Manteniment de la ciutat
  • Servei d’Ocupació
  • Serveis d’atenció telefònica de l’Organisme de Gestió Tributària

L’horari general d’atenció d’aquests serveis especialitzats és de 8.30 a 15 hores de dilluns a divendres laborables, però al propi servei automatitzat d’informació o al web corresponent es recullen els horaris específics en cada cas.

  • Concertació de cita prèvia

L’assistència per a la concertació de cita prèvia per ser atès de manera presencial es fa de 8:30 a 15 hores de dilluns a divendres laborables.

Podeu concertar la vostra cita prèvia a www.mataro.cat/citaprevia

  • Assistència general per a tràmits i informació municipal

Podeu obtenir assistència general per a tràmits i informació de serveis de l’Ajuntament de Mataró de 8:30 a 15 hores de dilluns a divendres laborables.

Si necessiteu informació telefònica sobre horaris, serveis i oficines dependents de l’Administració General de l’Estat (Hisenda, Seguretat Social, SEPE, etc) contacteu amb el telèfon 060

Si necessiteu informació telefònica sobre horaris, serveis i oficines dependents de la Generalitat de Catalunya (Departament d’Ensenyament, Oficina d’Afers Socials, SOC, ICS, etc) contacteu amb el telèfon 012

Protecció de dades personals

D'acord amb el Reglament General de Protecció de Dades i la Llei Orgànica 3/2018, de Protecció de Dades Personals i Garantia de Drets Digitals, t’informem que el Responsable del Tractament és l’Ajuntament de Mataró amb NIF P0812000H i domicili a la Riera, núm. 48, 08301 de Mataró.

Com a Responsable del Tractament, l'Ajuntament es compromet a complir amb la normativa vigent de protecció de dades. En aquest sentit, t’informem que tractarem les teves dades amb la finalitat de gestionar el tràmit sol·licitat així com per donar resposta a la teva consulta. L’Ajuntament està legitimat per tractar les teves dades per obligació legal així com per interès públic, en el cas que correspongui.

Les teves dades no seran cedides a terceres entitats, llevat d’aquells casos en què sigui necessari per resoldre la teva sol·licitud o per obligació legal. Fora d’aquests supòsits et sol·licitarem el consentiment exprés.

La conservació de les dades dependrà del tràmit concret, en tot cas únicament les conservarem el temps legalment establert per a cada cas.

Per últim t’informem que tens dret a accedir a les dades que tracta l’Ajuntament, rectificar-les i suprimir-les, així com sol·licitar la limitació del tractament, oposar-te al mateix o exercir el dret a la portabilitat de les dades dirigint la teva petició a l’adreça postal indicada, accedint a http://mataro.cat/drets o contactant amb el DPO (http://mataro.cat/dpo) A més, tens dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

Per contactar amb l’Ajuntament per temes relacionats amb la Protecció de Dades ho pots fer a l’adreça postal indicada més amunt, al telèfon 010 (900859009 si truques des de fora de Mataró), accedint a http://mataro.cat/drets o contactant amb el DPO (http://mataro.cat/dpo).