COMUNICAT DEL GRUP MUNICIPAL CIUTADANS-PARTIDO DE LA CIUDADANÍA SOBRE LA INHABILITACIÓ DE QUIM TORRA

Davant de qualsevol resolució judicial, manifestem sempre el nostre total respecte. Aquest assumpte va iniciar amb la denúncia de Ciutadans, ja que vam creure que Torra es va saltar les lleis. Amb aquesta resolució, entenem que s’ha fet justícia i ha guanyat la llibertat.

Torra va aprofitar la seva presidència per a fer un ús d’edificis públics com a aparador d’eslògans de partits separatistes en ple període electoral, trencant la neutralitat i el respecte envers els ciutadans de Catalunya. La portaveu del Grup Municipal de Ciutadans a l’ajuntament de Mataró afirma que la llibertat d’expressió s’ha d’exercir sempre en el marc de l’ordenament jurídic. Des de Ciutadans treballarem perquè les institucions catalanes no quedin bloquejades per part dels partits independentistes, tenint en compte la greu crisis sanitària i econòmica que estem patim.

Ja hi han convocades manifestacions per part del separatisme més radical i esperem que siguin manifestacions pacifiques perquè no volem que una minoria perjudiqui a una majoria. Esperem que totes les forces polítiques donin exemple i demanin als ciutadans que acatin les sentències judicials, encara que hi pugui haver crítiques a les mateixes. No volem tornar a tenir una Catalunya exemple de disturbis i d’incendis.