El govern de Mataró no deixa treballar a la oposició

El govern de Mataró no deixa treballar a la oposició

Des de fa alguns dies, i sense cap comunicació prèvia, tant regidors com empleats administratius del Grup Municipal de ERC-Moviment d’Esquerres, s’han trobat barrat el pas per accedir a treballar al despatx del nostre Grup Municipal a partir de les 19:00h.

No ens han permès l’accés al despatx on realitzem la nostra feina com a representants de la ciutadania , inclús el personal de la Policia Local s’ha personat al nostre despatx, on estàvem treballant, per a “convidar-nos” a abandonar l’edifici. En una altra ocasió, es va tancar l’edifici deixant l’administratiu a dins del despatx, tancat...

Considerem que els regidors de l'oposició tenim una tasca molt important pel bon funcionament de la ciutat: fiscalitzar el govern. És un pilar bàsic de totes les democràcies. Aquesta actitud denota dues coses:
1. Poca actitud de treball per part de l'equip del govern. Mataró necessita un govern que treballi tot el dia, compromès al 100%. Per això tenen les dedicacions completes gairebé tots els membres del govern.
2. Actitud prepotent antidemocràrica per part de l'Alcalde. Bloqueja i posa traves a l'oposició sempre que pot. I amb això perjudica el conjunt de ciutadanes i ciutadans, ja que impossibilitar la fiscalització i l'acció política va en deteriment del conjunt de la ciutat.

Hem enviat diversos correus a l'alcalde perquè ens expliqués d'on surt aquest decret. No hem obtingut resposta. L'única informació que tenim és la de la Policia Local, que al fer-nos fora de l'ajuntament ens diuen : "Són ordres de dalt".

És per això que des del grup municipal d'ERC - MES hem presentat un prec i volem expressar la nostra més enèrgica protesta per una decisió intolerable i incomprensible per part de l’Alcalde Bote, que atempta contra els més elementals drets dels Regidors de la ciutat. Volem una rectificació inmediata.

Si el govern de la ciutat no té voluntat de treballar, no poden impedir que el #GovernAlternatiu ho faci tant com vulgui.