Esquerra Republicana demana que el govern municipal millori l'horari de les biblioteques en època d'exàmens

El passat 11 de maig el govern municipal anunciava l'habilitació d'una sala d'estudi a la Biblioteca Pompeu Fabra i l'ampliació de l'horari a les 23:00 h fins al 30 de juny pensant en els estudiants que estan en període d'exàmens. Consulteu la seva notícia aquí.

El Grup Municipal d'Esquerra Republicana - MES Mataró hem rebut diverses queixes sobre aquesta qüestió: ni l'horari que apareix a la porta de la biblioteca Pompeu Fabra ni tampoc la informació que apareix al web de la biblioteca estan actualitzats, la qual cosa provoca desinformació als estudiants que no han pogut seguir la notícia i una certa confusió a la resta.

Les queixes dels estudiants fan referència també a què la Biblioteca Pompeu Fabra continua tancada dimecres i divendres fins a les 15:00 h. Consideren que donades les restriccions d'aforament conseqüència del Covid-19, caldria ampliar l'horari de dimecres i divendres i que fos igual que la resta de dies de la setmana.

En definitiva, el Grup Municipal d'Esquerra Republicana - MES, demanem al govern municipal que:

• Actualitzi tota la informació dels nous horaris a la mateixa Biblioteca i al seu web, per tal de no provocar confusió als estudiants ara que necessiten centrar-se a estudiar.
  • Obri la biblioteca els dimecres i els divendres a la mateixa hora que la resta de dies. Sobretot en aquests moments, en què a causa de la Covid-19 hi ha restriccions d'aforament i coincideixen època d'exàmens a la universitat i les proves de la selectivitat. Els estudiants ens fan notar que les sales d'estudis estan molt plenes: molts joves que necessiten estudiar i els horaris no acompanyen.
  • Habiliti, per la mateixa raó una sala d'estudi a la biblioteca Antoni Comas amb el mateix horari que la Pompeu Fabra.