Esquerra Republicana trasllada les necessitats mataronines al Parlament de Catalunya

El Grup Municipal d'Esquerra Republicana de Mataró ha fet una reunió aquest dimarts a la tarda al Parlament de Catalunya amb diversos diputats per tal de tractar qüestions i reivindicacions concretes de Mataró.

Aquesta trobada s'emmarca en les reunions de treball periòdiques que realitzen els regidors d'Esquerra Republicana amb els diputats del Maresme, Mònica Palacín, Pau Morales i Najat Driouech.

Els republicans van abordar en primera instància la problemàtica de seguretat que es troba a la ciutat. En aquest sentit, es va posar sobre la taula la necessitat de poder garantir el dret a l'habitatge digne, entenent que aquest dret contribueix a la bona convivència i cohesió social de la ciutat. Els republicans han apuntat també el greuge d'haver de lluitar contra les màfies de les ocupacions il·legals, que treuen profit d'aquelles famílies més vulnerables. Problemàtiques que consideren que han d'anar de la mà de canvis legislatius.

També van aprofitar per poder conversar amb el consell d'Interior Joan Ignasi Elena amb qui, a més de programar una reunió de futur, en la que més enllà de la dotació de Mossos d'Esquadra a la ciutat, van poder parlar dels reptes de seguretat actuals i futurs de Mataró i la seva resolució.

Altres temes que també van tractar van ser la necessitat de continuar invertint en matèria de Sanitat i accelerar al màxim les inversions dels CAP de Rocafonda i Cirera. Respecte Educació, igualment van traslladar la necessitat de començar immediatament les obres de l'Institut Cinc Sénies, del nou Joan Coromines i de consensuar amb l'Ajuntament de Mataró un projecte de futur per l'Escola Germanes Bertomeu.

Finalment, també van traslladar aquestes reflexions i inquietuds al Molt Honorable President de la Generalitat, Pere Aragonès i es va parlar de com s'estaven encarant des del Govern de la Generalitat de Catalunya els quatre eixos del govern Aragonès: transformació social, feminista, ecològica i democràtica.

Des del Grup Municipal d'Esquerra Republicana, seguim treballant cada dia, a tots els espais, per millorar Mataró.

#GovernAlternatiu