Exigim respostes al Govern Municipal pels darrers talls de llum als carrers de la ciutat

Des de fa uns dies, diversos veïns del Camí Fondo i altres zones del centre de la ciutat van expressar el seu malestar pels talls de llum que s’han anat produint als carrers als voltants de les 10 del vespre.

Els talls de llum als carrers donen sensació d’inseguretat, por i desprotecció, especialment per a les dones. Si es produeixen per motius de manteniment, s’ha d’avisar al veïnat de la zona per tal que en siguin coneixedors amb antelació.

Per desgràcia això no és un fet aïllat. Des de fa uns mesos, o inclús uns anys, hem anat denunciant diversos talls de llum a la ciutat, com els que vam denunciar durant l’hivern d’enguany als barris del Palau i Rocafonda. Des d’Esquerra Republicana vam demanar lideratge a l’alcalde per combatre aquesta situació, i vam ofenir-nos per defensar junts els interessos de la ciutadania davant d’Endesa.

Però en aquesta ocasió és diferent, ja que l’Ajuntament de Mataró és responsable de la il·luminació dels carrers de la ciutat.

És per això que des del Grup Municipal d’Esquerra Republicana - MES hem presentat una pregunta a Govern Municipal exigint respostes.

Exigim al Govern Municipal, i en especial a l’alcalde de la ciutat, que expliquin els motius d’aquests talls de llum, el per què es produeixen i com es procedirà, a partir d’ara, per tal de resoldre aquests desperfectes.

Cal que el govern de la ciutat estigui atent als problemes de la ciutadania i els resolgui amb celeritat i planificació. És intolerable que, a dia d’avui, es segueixin produint aquests talls de llum als nostres carrers.

Nosaltres seguirem treballant pel conjunt de la ciutadania de Mataró.