Francesc Teixidó és escollit Diputat Provincial

Francesc Teixidó és escollit Diputat Provincial

El portaveu d'Esquerra Republicana - Moviment d'Esquerres a Mataró, Francesc Teixidó, ha sigut nomenat nou diputat a la Diputació de Barcelona. Ens omple d'orgull tenir representació mataronina, continuarem treballant tant com sempre.

Per altra banda, no només parlem d'orgull mataroní sinó que també d’orgull de formar part d'Esquerra Republicana del Maresme: Conjuntament amb en Francesc Teixidó, la comarca està també representada per l'Alcaldessa de Montgat, Rosa Funtané, i l'Alcaldessa d'Arenys de Mar, Annabel Moreno.

Tot i aquesta excel·lent notícia per Mataró i pel Maresme, des d'Esquerra Republicana de Mataró estem decebuts pel pacte que han fet el PSC i JxCat, donant la presidència de la Diputació al PSC. En un moment com l'actual és important que les institucions del país estiguin al servei del país, i no al servei dels partits del 155. Fins l'últim moment Esquerra Republicana ha ofert a JxCat una proposta d'acord molt generosa, però al final han triat el PSC. Així ho ha expressat el portaveu republicà a la Diputació de Barcelona, Dionís Guiteras: "pels seus fets els coneixereu".

Malgrat això, en Francesc Teixidó es compromet, com sempre fa, a treballar incansablement per millorar la vida dels ciutadans de Mataró també des de la Diputació.