Glòria a Les Santes 2021!

Glòria a Les Santes 2021!

Ja fa dies que hem dit adéu Les Santes 2021, I des del Grup Municipal d'Esquerra Republicana - Moviment d'Esquerres Mataró en fem una breu valoració.

Enguany, tot i l'excepcionalitat actual hem pogut gaudir de la nostra festa major! Amb l'Únic, Balls de les Comparses, el Fot-li Foc... cultura popular i música de KM0!

En primer lloc, des d'Esquerra Mataró ens mostrem contents d'haver rebut enguany la visita de la consellera de Cultura, Natàlia Garriga, acompanyada de les diputades maresmenques, Mònica Palacin i Najat Driouech. I esperem que puguin tornar a compartir amb tots nosaltres Les Santes. En aquest sentit, agraïm també la visita de la Molt Honorable Presidenta del Parlament, Laura Borràs, i del President del Consell Comarcal del Maresme, Damià Del Clot. És un plaer sempre fer extensiva la nostra festa major i compartir la nostra cultura amb segell mataroní.

Considerem que cal agrair també l'èxit d'aquests dies a tot l'equip de tècnics de Cultura i al regidor Xesco Gomar, que ens ha permès col·laborar i participar en la creació d'aquestes Santes adaptades a l'excepcionalitat actual. És imprescindible però agrair a totes les colles de la ciutat els esforços i la feina feta! Sense figures, comparses, músics... res tindria cap sentit! Gràcies!

I finalment a la ciutadania, als mataronins per tenir un comportament exemplar i per gaudir i estar orgullosos de Les Santes 2021.

Després de certa ressaca emocional, durant les setmanes vinents, caldrà valorar de forma exhaustiva la festa major d'enguany i veure totes aquelles coses que han fallat i que de ben segur es poden millorar!

Amb ganes de veure'ns l'any vinent i poder a tornar a cridar Glòria a Les Santes! Visca la millor festa dels Països Catalans!