Mataró respon a la sentència del procés

Mataró respon a la sentència del procés

Ahir ens vam llevar reafirmant la injustícia de l'estat espanyol. Amb una sentència dura, dictada pel tribunal suprem, que suma més de 99 anys de presó.

Mataró, va respondre amb fermesa davant aquesta injustícia. Vam viure un dia de mobilitzacions constants que van concloure davant de l'ajuntament, on ens vam reunir milers de persones amb un clam comú: la llibertat dels presos polítics i la denúncia ferma de la injustícia de la sentència.

Vam assistir doncs a una de les manifestacions més massives dels últims mesos a la ciutat, i des d'Esquerra Republicana de Mataró emplacem a tota la ciutadania a continuar amb aquesta mobilització no violenta i a defensar els drets fonamentals del poble català.

Continuem fent camí a la República Catalana.