Ple extraordinari Ordenances Fiscals 2020

Ple extraordinari Ordenances Fiscals 2020

El grup municipal d'ERC-MES estem disposats a començar a treballar en l'establiment d'un Pacte Fiscal de veritat. Però no podem acceptar una pujada d'aquesta magnitud, sense que els ciutadans sàpiguen en què es gasten els seus diners i que per altra banda, puguem assegurar també que l'eficiència en la despesa és la màxima.

Ahir, dijous 24 d'octubre, va tenir lloc el ple extraordinari per debatre la proposta d'Ordenances Fiscals 2020, junt amb les taxes i els preus públics de l'any vinent.

La proposta pretenia fer una pujada dels tributs, i va quedar acceptada provisionalment, gràcies als vots del govern. El grup municipal d'Esquerra Republicana de Mataró - Mov. Esquerres vam votar en contra; per desavinences mostrades al llarg de les darreres setmanes.

Vam anunciar que viure a Mataró cada cop seria més car; després què el govern anunciés la pujada generalitzada de taxes i sense que els ciutadans puguem conèixer a hores d'ara la despesa d'aquests diners. Així doncs vam votar en contra reafirmant-nos en la idea que aquesta iniciativa no fa més que perjudicar la classe treballadora i no mostra cap criteri equitatiu, lamentant una vegada més que no s'accepti la nostra proposta de revisar de dalt a baix el pressupost municipal.

Continuem ferms demanant una Fiscalitat justa, equitativa i consensuada.

Des de l'oposició seguim treballant per a tota la ciutat.