Mataronistes

Algú podria recordar una sola cosa rellevant que hagi passat a Mataró aquests darrers anys?   Algú pot dir una sola acció, una sola decisió transcendent pel nostre futur que hagi pres el govern actual?

Esquerra Republicana presentem el govern alternatiu

Des del Grup Municipal d’Esquerra Republicana-Moviment d’esquerres hem decidit bastir una alternativa al govern que sorgirà. La nostra idea és fer un control efectiu de totes les àrees del govern, i a la vegada, oferir-nos a la ciutadania i a la societat civil mataronina per canalitzar les seves propostes, problemàtiques...

Esquerra Republicana de Mataró diu NO al xantatge d'Endesa

Recentment Endesa i altres companyies elèctriques han enviat cartes a diversos ajuntaments catalans, entre d’ells el de Mataró, on amenacen amb la intenció d'incomplir amb la Llei 24/2015 i tallar el subministrament a les persones i famílies amb informes de vulnerabilitat que tinguin deutes de consum,. Esquerra Republicana de Mataró volem refermar el nostre compromís inequívoc amb la lluita per garantir drets bàsics per una vida digna, com els de l’energia i l’habitatge.

100 dies de govern

El grup municipal D'Esquerra Republicana de Catalunya a Mataró - Moviment d'Esquerres, fem valoració dels 100 primers dies des de la constitució del nou govern de PSC i En Comú Podem a Mataró.

Cada cop serà més car viure a Mataró.

Just als 100 dies des de la constitució del nou govern de PSC-EnComúPodem, es va fer pública la seva primera gran decisió: pujar de manera generalitzada els impostos, un 8% l’IBI i una mica menys les taxes. Esquerra Republicana de Catalunya a Mataró en fem valoració, tot instant al govern a una fiscalitat més justa i equitativa.

Presentem la secció del barri de Cerdanyola

Aquesta és la quarta Secció de barri que Esquerra Republicana de Mataró obre a la ciutat, després de les de Rocafonda, el Palau i Escorxador, la secció del Pla d'En Boet i Peramàs i la de l'Havana, i finalment la de Cerdanyola, totes i cada una d'elles amb la finalitat d'apropar l'organització als veïns i veïnes de Mataró.

Ple extraordinari Ordenances Fiscals 2020

El grup municipal d'ERC-MES estem disposats a començar a treballar en l'establiment d'un Pacte Fiscal de veritat. Però no podem acceptar una pujada d'aquesta magnitud, sense que els ciutadans sàpiguen en què es gasten els seus diners i que per altra banda, puguem assegurar també que l'eficiència en la despesa és la màxima.