Les incidències continuen amb el nou contracte de la brossa

Ha passat ja el primer mes des de la posada en funcionament del nou contracte de la brossa a càrrec de FCC, la mateixa empresa que ha gestionat el servei aquests darrers anys. Una gestió que a causa de la brutícia als carrers, de la proliferació de contenidors plens i de la sanció per haver barrejat diferents fraccions, la ciutadania havia valorat negativament.

Esquerra Republicana proposa la creació d'una comercialitzadora d'energia elèctrica a Mataró

El mercat elèctric de l’estat espanyol, és un oligopoli controlat per unes poques companyies. La legislació espanyola i europea va afavorir la creació de grans empreses i la desaparició d’operadors locals i regionals, que si bé en general eren de propietat privada, tenien una relació i lligam amb els territoris important. El resultat ha estat un mercat controlat per un oligopoli que tant sols vetlla pel seu benefici empresarial.