Entrevista al portaveu del Grup Municipal

Logo de Grup municipal PSC-CP

Grup municipal PSC-CP

La informació que apareix en aquest article és responsabilitat del Grup municipal PSC-CP

Entrevista al portaveu del Grup Municipal

El portaveu del Grup Municipal del PSC, Xesco Gomar, va ser entrevistat ahir a Mataró Audiovisual per parlar sobre la situació d'emergència a causa del COVID19 que estem vivint a Mataró

El passat 30 de març, el portaveu del Grup Municipal del PSC, Xesco Gomar, va ser entrevistat per Pep Andreu a Mataró Audiovisual per informar sobre la situació d'emergència a causa del COVID19 que estem vivint a Mataró.

Xesco Gomar va explicar el procés de neteja i desinfecció que està realitzant l'Ajuntament de Mataró. "El Govern i els tècnics municipals", va dir Gomar, "estem treballant el màxim possible per garantir la seguretat de tots els ciutadans. Vam començar desinfectant els contenidors de la brossa i l'Hospital de Mataró. Farem també els entorns dels CAPs les residències de la gent gran i els Mercats de Plaça de Cuba i Cerdanyola, així com punts d'especial concurrència de persones."

D'altra banda, també va destacar la gran solidaritat que s'està duent a terme des de tots els àmbits de la societat mataronina "que està intentant col·laborar des del sector privat, tant pels professionals sanitaris com pels treballadors dels sectors essencials."

Gomar va agrair "l'enorme tasca que estan realitzant els portaveus dels grups polítics de l'oposició per sumar esforços en aquesta crisi. Estan treballant amb lleialtat perquè aquesta situació passi el més aviat possible."

Com no podia ser d'una altra manera, Gomar va traslladar el condol del Grup Municipal a tots aquells que han viscut la mort d'un familiar o amic, un missatge d'ànim a tots aquells que estan hospitalitzats i un agraïment a totes les persones que estan treballant aquests dies perquè això vagi a menys.

Escolta l'entrevista completa aquí: