La Diputació de Barcelona aprova un programa d'ajudes que proporciona 418.000€ a Mataró

Logo de Grup municipal PSC-CP

Grup municipal PSC-CP

La informació que apareix en aquest article és responsabilitat del Grup municipal PSC-CP

La Diputació de Barcelona va aprovar ahir el programa "Cap municipi enrere" que dota als Ajuntaments de la província de recursos per fer front les despeses derivades de la crisi del Covid-19.

El passat 28 de maig, la Junta de Govern de la Diputació de Barcelona va aprovar el programa "Cap municipi enrere". Aquest programa, que constitueix la primera fase de l'ambiciós "Pla de Xoc" posat en marxa per la Diputació de Barcelona, dota als Ajuntaments de la província amb 15 milions d'euros per fer front a les despeses derivades de la crisi del Covid-19, tant en el capítol de despesa corrent com en el d'inversions.

Del total d'aquest fons, corresponen a l'Ajuntament de Mataró 418.026,97€ que es destinaran a despesa corrent (292.618,88€) i a inversió (125.408,09€).

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín", ha destacat la importància d'aquest programa ja que "ofereix solvència als ajuntaments i tranquil·litat als municipis". "És essencial que cap territori ni cap persona quedin enrere", ha afegit.

Per la seva banda, el Diputat Provincial i regidor Xesco Gomar ha posat èmfasi en el fet que "Els Ajuntaments hem estat en la primera línia per atendre l'emergència sanitària i és molt important comptar amb la cooperació de la Diputació de Barcelona per unes despeses que, òbviament no estaven previstes."

"Ara hem de continuar molt vigilants i seguir les indicacions de les autoritats sanitàries, alhora que posem els esforços en la reconstrucció social i de les economies dels nostres pobles i ciutats. La Diputació de Barcelona també estarà al costat dels Ajuntaments i dels veïns i veïnes dels nostres pobles i ciutats."