Auxiliar administratiu/iva mitjançant concurs oposició d’accés lliure per via ordinària (VIA ORDINÀRIA)

Auxiliar administratiu/iva (Via Ordinària)

Data de realització de les següents proves24 d’abril de 2021, a les 9 hores, a dependències municipals de l’Ajuntament de Mataró.

Prova teòrica, tipus test de caràcter eliminatori, basada en el temari i primera part de la prova pràctica, de caràcter eliminatori, basada en les funcions dels llocs de treball.

Més endavant i tenint en compte les mesures adoptades a raó de la COVID, s’informarà del lloc de realització de les proves.

Per a més informació: bases específiques i anunci de la llista provisional de persones admeses i excloses.

Per consultes: seleccio@ajmataro.cat

Informació: