Certificat de Professionalitat “Activitats de Gestió Administrativa”
Objectiu del curs:
Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, amb l’obtenció, el processament i l’arxivament previs de la informació i documentació necessàries mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte de la normativa vigent i segons criteris de qualitat definits per l’organització.
Dates previstes i horaris del curs: de desembre de 2021 a octubre de 2022 (Matins)
Modalitat: Semipresencial (Presencial i aula virtual)
Total hores: 920 hores
Perfil d’entrada de l’alumnat:
- Nivell acadèmic mínim de Graduat Escolar, ESO, equivalent o superior
- Preferentment persones en situació d’atur o ERTO
- Interès i motivació per formar-se i treballar en l’àmbit de l’administració
- Coneixements bàsics d’ofimàtica
- Disponibilitat horària
- Cal tenir ordinador, webcam i connexió a Internet
- Competències digitals per accedir a la formació en aula virtual
Programa Formatiu:
MÒDULS PROFESSIONALITZADORS 800 hores
- OPERACIONS ADMINISTRATIVES COMERCIALS 160 hores
- Atenció al client en el procés comercial 40 hores
- Gestió Administrativa del procés comercial 80 hores
- Aplicacions informàtiques de la gestió comercial 40 hores
- GESTIÓ OPERATIVA DE TRESORERIA 90 hores
- GESTIÓ AUXILIAR DE PERSONAL 90 hores
- REGISTRES COMPTABLES 120 hores
- Pla General de Comptabilitat 90 hores
- Aplicacions informàtiques de comptabilitat 30 hores
- GESTIÓ D’ARXIUS 60 hores
- ENREGISTRAMENT DE DADES 90 hores
- OFIMÀTICA 190 hores
- Sistema operatiu, cerca de la informació: Internet/Intranet i correu electrònic 30 hores
- Aplicacions informàtiques de tractament de textos 30 hores
- Aplicacions informàtiques de fulls de càlcul 50 hores
- Aplicacions informàtiques de bases de dades relacionals 50 hores
- Aplicacions informàtiques per presentacions: gràfics d’informació 30 hores
MÒDULS COMPLEMENTARIS 40 hores
- Bàsic de Prevenció de Riscos Laborals 30 hores
- Inserció laboral, sensibilització mediambiental i en igualtat d’oportunitats 10 hores
MÒDUL DE PRÀCTIQUES PROFESSIONALS NO LABORALS 80 hores
Principals sortides professionals:
- Empleats/ades administratius/ives de comptabilitat, en general.
- Auxiliar administratiu/iva de cobraments i pagaments.
- Auxiliar administratiu/iva de comptabilitat.
- Auxiliar administratiu/iva de facturació.
- Empleats/ades administratius/ives comercials, en general.
- Auxiliar administratiu/iva comercial.
- Empleats/ades administratius/ives de serveis de personal.
- Auxiliar administratiu/iva del departament de recursos humans.
- Auxiliar de suport administratiu de compra i venda.
- Empleats/ades administratius/ives, en general.
- Empleats/ades administratius amb tasques d'atenció al públic
- Auxiliar administratiu/iva de les diferents administracions públiques
