Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Incorpora la perspectiva de gènere en la teva comunicació i publicitat (2 sessions)

Escoltar

Incorpora la perspectiva de gènere en la teva comunicació i publicitat (2 sessions)

Aprèn els fonaments de la perspectiva de gènere en comunicació i publicitat. Obtén eines per analitzar i incorporar aquesta perspectiva en les teves campanyes. Descobreix els continguts clau que requereixen aquesta visió i aprèn a dissenyar campanyes inclusives i efectives.

 

OBJECTIUS:

  • Formar en els principals conceptes sobre la perspectiva de gènere en la comunicació i publicitat.
  • Donar eines i coneixements per analitzar la comunicació i la publicitat des de la perspectiva de gènere
  • Mostrar quins són els principals continguts comunicatius que han d'incloure la perspectiva de gènere.
  • Saber dissenyar una campanya de comunicació o publicitat amb perspectiva de gènere.

 

PERFIL PARTICIPANTS:

  • Responsables de comunicació, màrqueting i publicitat d'empreses, administració o entitats amb un negoci propi.

 

CONTINGUTS:

Sessió 1

  • Introducció al sistema sexe-gènere. Rols i estereotips.
  • Societat i llenguatge.
  • La importància de comunicar amb perspectiva de gènere. Elements clau.
  • Identifiquem la comunicació sexista. Exemples negatius i positius.
  • Desmuntem una campanya de comunicació. Donem-li perspectiva de gènere.

Sessió 2

  • Recuperem idees de la sessió anterior.
  • Treball en grup sobre una campanya publicitària. Apliquem la perspectiva de gènere.
  • Posada en comú del treball en grup.
  • Elements clau que cal tenir en compte a l'hora de dissenyar una campanya amb perspectiva de gènere.
  • Reflexions finals en grup i conclusions.
 
Logos recull.png

Info