Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Certificat professional d'Activitats de gestió administrativa

Escoltar

Certificat professional d'Activitats de gestió administrativa

SOM Formacio.png Sello AENOR ISO 9001_POS.png iqnet-certified-quality-system-logo-7EF81409D5-seeklogo.com.png

Pendent d'atorgament

Codi especialitat: ADGD0308

Nivell: 2

Objectiu del curs:

Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, amb l'obtenció, el processament i l'arxivament previs de la informació i documentació necessàries mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte de la normativa vigent i segons criteris de qualitat definits per l'organització.

Dates previstes i horaris del curs: Matins. Pendent atorgament

Dates previstes d'inici de pràctiques en empresa: Pendent atorgament

Modalitat: Presencial (amb suport de l’Aula virtual)

Total hores: 910 hores

Perfil d’entrada de l’alumnat:

  • Nivell acadèmic mínim de Graduat Escolar, ESO, equivalent o superior
  • Preferentment persones en situació d’atur o ERTO
  • Interès i motivació per formar-se i treballar en l’àmbit de l’administració
  • Coneixements bàsics d’ofimàtica
  • Disponibilitat horària
  • Competències digitals per accedir a la formació en aula virtual

PROGRAMA FORMATIU:

Formació professionalitzadora: 660 hores

  • Operacions administratives comercials (132 hores)
    • Atenció al client en el procés comercial
    • Gestió administrativa del procés comercial
    • Aplicacions informàtiques de la gestió comercial
  • Gestió operativa de tresoreria (74 hores)
  • Gestió auxiliar de personal (74 hores)
  • Registres comptables (99 hores)
    • Pla General de Comptabilitat
    • Aplicacions informàtiques de comptabilitat
  • Gestió d'arxius (50 hores)
  • Enregistrament de dades (74 hores)
  • Ofimàtica (157 hores)
    • Sistema operatiu, cerca d’informació: Internet/Intranet i correu electrònic
    • Aplicacions informàtiques de tractament de textos
    • Fulls de càlcul
    • Bases de dades relacionals
    • Presentacions amb gràfics d'informació

Formació complementària: 30 hores

  • Bàsic de prevenció de riscos laborals

Període de formació en empresa: 220 hores

Principals sortides professionals:

  • Empleats/ades administratius/ives de comptabilitat, en general
  • Auxiliar administratiu/iva de cobraments i pagaments
  • Auxiliar administratiu/iva de comptabilitat
  • Auxiliar administratiu/iva de facturació
  • Empleats/ades administratius/ives comercials, en general
  • Auxiliar administratiu/iva comercial
  • Empleats/ades administratius/ives de serveis de personal
  • Auxiliar administratiu/iva del departament de recursos humans
  • Auxiliar de suport administratiu de compra i venda
  • Empleats/ades administratius/ives, en general
  • Empleats/ades administratius amb tasques d'atenció al públic
  • Auxiliar administratiu/iva de les diferents administracions públiques.

Més informació:

Telèfon: 93 758 21 31

Correu electrònic: somformacio@ajmataro.cat

Presencialment: c/ de Francisco Herrera, 70, 08301 (Mataró), de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h

 

 
Logotips finançadors

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons rebuts del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).