Certificat professional d'Activitats de gestió administrativa

Pendent d'atorgament
Codi especialitat: ADGD0308
Nivell: 2
Objectiu del curs:
Realitzar les operacions de la gestió administrativa de compravenda de productes i serveis, tresoreria i personal, així com la introducció de registres comptables predefinits, amb l'obtenció, el processament i l'arxivament previs de la informació i documentació necessàries mitjançant els suports convencionals o informàtics adequats, seguint instruccions definides, en condicions de seguretat, respecte de la normativa vigent i segons criteris de qualitat definits per l'organització.
Dates previstes i horaris del curs: Matins. Pendent atorgament
Dates previstes d'inici de pràctiques en empresa: Pendent atorgament
Modalitat: Presencial (amb suport de l’Aula virtual)
Total hores: 910 hores
Perfil d’entrada de l’alumnat:
- Nivell acadèmic mínim de Graduat Escolar, ESO, equivalent o superior
- Preferentment persones en situació d’atur o ERTO
- Interès i motivació per formar-se i treballar en l’àmbit de l’administració
- Coneixements bàsics d’ofimàtica
- Disponibilitat horària
- Competències digitals per accedir a la formació en aula virtual
PROGRAMA FORMATIU:
Formació professionalitzadora: 660 hores
- Operacions administratives comercials (132 hores)
- Atenció al client en el procés comercial
- Gestió administrativa del procés comercial
- Aplicacions informàtiques de la gestió comercial
- Gestió operativa de tresoreria (74 hores)
- Gestió auxiliar de personal (74 hores)
- Registres comptables (99 hores)
- Pla General de Comptabilitat
- Aplicacions informàtiques de comptabilitat
- Gestió d'arxius (50 hores)
- Enregistrament de dades (74 hores)
- Ofimàtica (157 hores)
- Sistema operatiu, cerca d’informació: Internet/Intranet i correu electrònic
- Aplicacions informàtiques de tractament de textos
- Fulls de càlcul
- Bases de dades relacionals
- Presentacions amb gràfics d'informació
Formació complementària: 30 hores
- Bàsic de prevenció de riscos laborals
Període de formació en empresa: 220 hores
Principals sortides professionals:
- Empleats/ades administratius/ives de comptabilitat, en general
- Auxiliar administratiu/iva de cobraments i pagaments
- Auxiliar administratiu/iva de comptabilitat
- Auxiliar administratiu/iva de facturació
- Empleats/ades administratius/ives comercials, en general
- Auxiliar administratiu/iva comercial
- Empleats/ades administratius/ives de serveis de personal
- Auxiliar administratiu/iva del departament de recursos humans
- Auxiliar de suport administratiu de compra i venda
- Empleats/ades administratius/ives, en general
- Empleats/ades administratius amb tasques d'atenció al públic
- Auxiliar administratiu/iva de les diferents administracions públiques.
Més informació:
Telèfon: 93 758 21 31
Correu electrònic: somformacio@ajmataro.cat
Presencialment: c/ de Francisco Herrera, 70, 08301 (Mataró), de dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons rebuts del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).