Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Certificat professional d'Operacions auxiliars de serveis administratius i generals

Escoltar

Certificat professional d'Operacions auxiliars de serveis administratius i generals

SOM Formacio.png Sello AENOR ISO 9001_POS.png iqnet-certified-quality-system-logo-7EF81409D5-seeklogo.com.png

Pendent d'atorgament

 
 
Codi especialitat: ADGG0408 (+ MP ADGG0508)
Nivell 1
 
Objectiu del curs:
Distribuir, reproduir i transmetre la informació i documentació requerides en les tasques administratives i de gestió, internes i externes, així com realitzar tràmits elementals de verificació de dades i documents a requeriment de tècnics/es de nivell superior amb eficàcia, d’acord amb instruccions o procediments establerts.
 
Realitzar operacions bàsiques de tractament de dades i textos, i confecció de documentació. 
 
Dates previstes i horaris de curs: Matins. Pendent d’atorgament
Dates previstes d’inici de pràctiques en empresa: Pendent d’atorgament
 
Total hores: 723 hores
 
Modalitat: presencial (amb suport de l’Aula virtual)
 
Perfil d’entrada de l’alumnat: 
Preferiblement persones en situació d’atur o ERTO
Interès i motivació per formar-se i treballar en l’àmbit de l’administració
Disponibilitat horària
Coneixements bàsics d’ofimàtica
Competències digitals per accedir a la formació en aula virtual
 
PROGRAMA FORMATIU:
 
FORMACIÓ PROFESSIONALITZADORA: 527 hores
 
  • Tècniques administratives bàsiques oficina (132 hores)
    • Organització empresarial i de recursos humans 
    • Gestió auxiliar de la correspondència i paqueteria en l'empresa
    • Gestió auxiliar de documentació economicoadministrativa i comercial 
  • Operacions bàsiques de comunicació (106 hores)
    • Comunicació en les relacions professionals 
    • Comunicació oral i escrita en l'empresa 
  • Reproducció i arxiu (106 hores)
    • Gestió auxiliar d'arxiu en suport convencional o informàtic 
    • Gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic 
  • Tractament de dades, textos i documentació (183 hores)
    • Processadors de textos i presentacions d’informació bàsics 
    • Tractament bàsic de dades i fulls de càlcul 
    • Transmissió d’informació per mitjans convencionals i informàtics 
 
FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA: 30 hores
  • Bàsic de prevenció de riscos laborals        
 
PERÍODE DE FORMACIÓ EN EMPRESA: 86 hores (+ 80 hores). Total: 166 hores.
 
Principals sortides professionals:
  • Recepcionista - telefonista en oficines, en general
  • Operadors/ores de central telefònica
  • Teleoperadors/ores
  • Classificadors/ores - repartidors/ores de correspondència
  • Auxiliar de serveis generals
  • Auxiliar d’oficina
  • Auxiliar d’arxiu
  • Auxiliar d’informació
  • Empleats/des de finestreta de correus 
  • Ordenances
 
Logotips finançadors

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC) amb fons rebuts del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).