Curs Xarxes socials: de l'estratègia al community management
Objectiu del curs:
Aquesta formació està dirigida a persones interessades en aprendre conceptes bàsics de màrqueting digital, gestionar i dinamitzar xarxes socials, elaborar estratègies per promocionar marques, productes i serveis, crear continguts i aprendre a fer ús d’algunes eines d’edició.
Dates previstes i horari del curs: 7 de novembre fins al 30 de novembre de 2022
De dilluns a dijous de 9.30h a 13.30h
Total hores: 60 hores
Modalitat: Online
Perfil d’entrada de l’alumnat:
- Persones en situació d’atur inscrites al SOC.
- Interès i motivació per formar-se i treballar com a Community Manager
- Disponibilitat i compromís per assistir a tota la formació.
- Nivell de comprensió oral i escrita de la llengua (català o castellà) necessàries per poder seguir la formació.
- Accés a un ordinador amb connexió a Internet i un telèfon mòbil.
- Bona ortografia i capacitat per redactar.
- Preferiblement persones familiaritzades amb la tecnologia i l’ús de l’ordinador i telèfon mòbil .
PROGRAMA FORMATIU:
FORMACIÓ PROFESSIONALITZADORA: 60 hores
MÒDUL 1. Les xarxes socials en l’actualitat: usos, avantatges i perills
MÒDUL 2. Les xarxes socials i el món laboral: el Social Media Manager i el Community Manager
MÒDUL 3. Com fer una estratègia en xarxes socials
- El recull de dades i d’informació
- La segmentació del públic
- La definició d’objectius
- Canals, continguts i to
- El calendari de continguts
- L’anàlisi de resultats
MÒDUL 4. Com funcionen les xarxes socials més importants i com crear continguts per a cadascuna d’elles:
- YouTube
- TikTok
MÒDUL 5. Eines i aplicacions de creació i edició de continguts
MÒDUL 6. Eines de programació de continguts
MÒDUL 7. Tractament de dades de caràcter personal, privacitat i drets d’imatge
Principals sortides professionals:
- Community Manager
- Professionals de la publicitat i la comercialització