Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

entitats, CIUTADANIA ACTIVA I TERRITORI

Èxit de la 1a Mostra d’Entitats del Nord

El passat 26 de setembre es va celebrar la primera Mostra d’Entitats de la zona Nord al Centre Cívic de Molins. Hi van participar 14 entitats dels barris i hi van assistir més de 270 persones de totes les edats, consolidant aquest nou espai com un punt de trobada i convivència veïnal.

La jornada, oberta a tota la ciutadania, va oferir una programació diversa i participativa: cercavila, tallers, teatre, activitats esportives, danses, jocs de taula, una exposició del projecte Memòria Històrica de Molins i punts d’informació sobre els diferents serveis del territori.

L’esdeveniment va assolir plenament els seus objectius:

  • Donar a conèixer les activitats i serveis que es desenvolupen al territori.

  • Fer més accessible el Centre Cívic de Molins a la ciutadania.

  • Fomentar la participació juvenil, gràcies a la participació d'alumnat del servei comunitari dels centres educatius i de la Xarxa d'Espais Joves del Servei de Joventut.

  • Enfortir la xarxa comunitària i els vincles entre entitats i veïnat.

Hi van participar: Associació Gastronòmica La Teca, AV de Molins, Institut Thos i Codina, Va de Jocs, Tarpuna, Pamboli Teatre, Godrac, Obrador Poliart, Escola de Dansa Àngels Ramos, Grup de Danses d’Arreu, Associació Caribú, Llibre Viu, Joves del Servei Comunitari, Espai Jove la Llàntia, així com els serveis de Benestar Social i Espai Mataró Cuida.

L’èxit d’aquesta primera edició reforça la importància de la col·laboració entre entitats, serveis i ciutadania per construir una comunitat més activa, cohesionada i participativa.