Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

entitats, CIUTADANIA ACTIVA I TERRITORI

Memòria de seguretat per demanar permís per les activitats al carrer

Recordeu que la sol·licitud per poder realitzar activitats diverses, concerts, actes culturals, d’oci, festes de barri, trobades i fires promogudes i organitzades per particulars, entitats i associacions s’ha de presentar amb l’antelació mínima d’1 mes respecte a l’acte.

Festa veïnal al carrer
Festa veïnal al carrer

Per poder realitzar activitats diverses, concerts, actes culturals, d’oci, festes de barri, trobades i fires promogudes i organitzades per particulars, entitats i associacions, cal que l'entitat responsable sol·liciti prèviament el permís d'ocupació d'espai públic.

Al web entitatsmataro.cat, dins l'apartat Entitats/Actes a la via pública, trobareu la informació per ajudar-vos a sol·licitar els permisos pertinents.

Recordeu que la sol·licitud s’ha de presentar amb l’antelació mínima d’1 mes respecte a l’acte.

L’Ajuntament de Mataró, per poder autoritzar una activitat a la via pública, requereix la memòria de seguretat, un document que recull la informació necessària sobre l'activitat que es vol portar a terme i permet als diferents serveis municipals conèixer les  necessitats. La presentació de la memòria de seguretat és un pas imprescindible per organitzar les activitats a la via pública, i posteriorment rebre la confirmació del permís per realitzar l'activitat, després que els diferents serveis municipals donin el seu vistiplau i generin els permisos necessaris per dur a terme el vostre esdeveniment.

Us oferim informació per facilitar-vos el tràmit per a demanar el permís i omplir la memòria de seguretat:

1- PREGUNTES PRÈVIES
Us oferim aquest document que, responent les preguntes prèvies que us plantegem, us ajudarà a concretar i definir la informació imprescindible a l’hora de completar la memòria de seguretat del vostre esdeveniment. ACCEDIR AL TUTORIAL
2 - SIGNATURA ELECTRÒNICA I REGISTRE DE MEMÒRIES
Per tal de poder organitzar una activitat a la via pública cal que les entitats presenteu la memòria de seguretat que l’Ajuntament de Mataró posa al vostre servei des de la seva pàgina web. Aquesta memòria, un cop completada, cal registrar-la a la mateixa pàgina web de l’Ajuntament. Per poder fer aquest registre és necessari comptar amb una signatura electrònica. ACCEDIR AL TUTORIAL
 
3- COM FER UN PLÀNOL AMB LES EINES GOOGLE
Quan omplim la Memòria de Seguretat, necessària per organitzar un esdeveniment a la via pública, ens trobem amb un apartat que ens demana “ adjuntar plànol de l’activitat”. Aquí us oferim les eines del navegador Google per fer aquests plànols. ACCEDIR AL TUTORIAL

4 - COM OMPLIR LA MEMÒRIA DE SEGURETAT

Per informar als diferents serveis municipals i aconseguir els permisos per poder realitzar una activitat a la via pública, les entitats han de presentar la Memòria de seguretat que l’Ajuntament posa a la seva disposició. Es tracta d’ un document en PDF que es pot omplir des de qualsevol ordinador i que recull la informació necessària. Omplir-lo correctament és molt important i no gaire complicat. Amb aquest document us acompanyem per tal de facilitar-vos la feina. ACCEDIR AL TUTORIAL
 
5- ACCÉS AL TRÀMIT

Tràmit