Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

entitats, CIUTADANIA ACTIVA I TERRITORI

Descobrim la Ciència! Taller d'Experiments

Esiu Actiu

Per comprendre el món que ens envolta cal mirar-ho tot amb molta atenció, és a dir, hem d’observar.
Els antics científics eren persones curioses que observaven i es preguntaven el perquè de les coses. Pensaven, investigaven i feien experiments per trobar solucions o invents per donar resposta a les necessitats de les persones.

Info