Presencialment
Oficines d’atenció i assistència a la ciutadania
Algunes tramitacions complexes requereixen de cita prèvia a les Oficines d’atenció i assistència a la ciutadania. Consulteu les següents condicions:
- A les Oficines d’atenció i assistència a la ciutadania de Molins i Pla d'en Boet la cita prèvia és necessària per a tots els tràmits.
- A la resta d'oficines la cita prèvia no és necessària per als següents tràmits, que es poden efectuar en els horaris generals indicats sense concertar cita prèvia:
- Obtenir certificats del padró d'habitants
- Obtenir certificats o comprovants de pagament de tributs (màxim 3 documents)
- Obtenir duplicats de rebuts i documents de pagament de tributs (màxim 3 documents)
- Renovar la TBlava (és obligada la cita prèvia per a sol·licitar o renovar per caducitat el Carnet Blau)
- Recollir bosses per a la recollida d'excrements de gossos
- Obtenir la targeta de la deixalleria
Per a les persones físiques i els no obligats a la presentació telemàtica es garanteix el registre de documentació dins dels terminis establerts en cada cas (requeriments de documentació o procediments que no tinguin un tràmit específic a la Seu Electrònica) a l'Oficina d'atenció i assistència a la ciutadania d'Espai Mataró Connecta de plaça de la Muralla. És a dir, en el cas que la cita prèvia disponible més propera al conjunt d'Oficines d'atenció i assistència a la ciutadania per al tràmit de Registre general de documents suposés la presentació fora del termini establert, es garanteix el corresponent registre a l'oficina d'Espai Mataró Connecta de plaça de la Muralla sense cita prèvia.
Demaneu cita prèvia
- Per Internet
- Al Telèfon d’Atenció Ciutadana 010 / (900 859 009 des de fora Mataró)
- Presencialment als Punts d’autoservei
Adreces i horaris generals
- Oficina Centre – Espai Mataró Connecta Plaça de la Muralla 21 – De dilluns a dijous de 9 a 18 h i divendres de 9 a 15 h
- Oficina Cerdanyola – Espai Mataró Connecta Passeig de Ramon Berenguer III, 74 – De dilluns a divendres de 9 a 15 h
- Oficina Rocafonda – Carrer de Josep Punsola, 47 – De dilluns a divendres de 9 a 15 h
- Oficina Molins – Carrer de Nicolau Guanyabens, 23 – Consulteu horari en demanar cita prèvia
- Oficina Pla d'en Boet – Carrer de Juan Sebastian Elcano, 6 – Consulteu horari en demanar cita prèvia
Horaris especials de 2024
Les oficines de Cerdanyola i Rocafonda faran horari de 9 a 14.30 el dia 12 de gener.
Les oficines de Cerdanyola i Rocafonda faran horari de 9 a 14 h el dia 27 de setembre.
L’oficina Centre farà horari de 9 a 15 h els següents dies i períodes:
- Setmana Santa: del 25 al 28 de març
- Estiu: del 15 de juliol al 13 de setembre
- Nadal: del 23 de desembre al 3 de gener de 2025
- Els dies 31 d'octubre i 5 de desembre
Les oficines de Cerdanyola i Rocafonda romandran tancades els següents dies i períodes:
- Setmana Santa: del 25 al 28 de març
- Estiu: del 15 de juliol al 13 de setembre
- Nadal: del 23 de desembre al 3 de gener de 2025
Punts d’autoservei
És a la vostra disposició una xarxa de Punts d’autoservei (caixers ciutadans) configurats com a terminals telemàtics on es poden efectuar multitud de tràmits. Entre altres, podeu obtenir al moment els vostres certificats del padró d’habitants de manera immediata amb el vostre document d’identitat (només per a persones majors d’edat).
- Centre: plaça de la Muralla, 21. De dilluns a dijous de 9 a 18 h i divendres de 9 a 15 h
- Cerdanyola: passeig de Ramon Berenguer III, 74. De dilluns a divendres de 9 a 15 h
- Rocafonda: carrer de Josep Punsola, 47. De dilluns a divendres de 9 a 19 h
- Molins: carrer de Nicolau Guanyabens, 23-25. De dilluns a divendres de 9 a 15 h
- Pla d'en Boet: carrer de Juan Sebastián Elcano, 6. De dilluns a divendres de 9 a 19 h
- Cabot i Barba: plaça de Miquel Biada, 5. De dilluns a divendres de 9 a 19 h
Assistència a la tramitació electrònica amb dispositiu portàtil de la ciutadania
Si disposeu d'un ordinador portàtil podeu sol·licitar cita prèvia per a obtenir la següent assistència:
- Obtenció i instal·lació d'un certificat electrònic idCat
- Accés a la Seu Electrònica i ús de la Carpeta ciutadana de l'Ajuntament de Mataró
- Com signar electrònicament un document PDF amb el programa Adobe Reader
Personal especialitzat us assistirà en els elements descrits que necessiteu. Aquesta assistència no és un servei de reparació d'ordinadors ni d'ús de cap eina informàtica.
Altres oficines d'atenció presencial especialitzades
Podeu ser atesos presencialment a les següents oficines especialitzades:
- Oficina de Benestar Social
- Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC)
- Oficina Mataró Empresa
- Oficina Local d’Habitatge
- Oficina d'Atenció i Informació del Servei de Llicències i Disciplina d'Obres i Activitats
- Oficina de la Direcció de Cultura
- Oficina de la Direcció d’Ensenyament
- Oficina de la Direcció d’Esports
- Oficina de la Direcció de Promoció Econòmica i Ocupació
- Oficina Jove del Maresme - Sidral