Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Digitalitza el teu negoci: casos d’èxit” reuneix una trentena de comerços de Mataró

"Digitalitza el teu negoci: casos d’èxit” reuneix una trentena de comerços de Mataró
El passat 12 de juny, una trentena d’establiments comercials de Mataró van participar a la jornada “Digitalitza el teu negoci: casos d’èxit”, organitzada per apropar la digitalització al comerç local d’una manera pràctica, entenedora i inspiradora.
L’activitat, estructurada en dues taules temàtiques i moderada per David Millet (IMPENTO), va posar el focus en exemples reals de comerços locals que ja estan aplicant estratègies digitals amb èxit.
 
Taula 1 | Digitalització: per què i com. Eines i solucions
A la primera taula, es van abordar eines digitals de fàcil aplicació i amb resultats tangibles. Hi van participar:
  • Deibys Lugo (El Jardinet Secret), que va compartir com millorar la visibilitat online a través de Google My Business.
  • Mònica Masramon (Masleymans), que va explicar com generar contingut de valor i fidelitzar clients mitjançant xarxes socials i email màrqueting.
  • Emília Lloveras (Emmmi Joies), que va exposar com treballa la venda online i promocions digitals amb landing pages efectives.
Els assistents es van endur accions específiques per augmentar visibilitat, captar nous clients i millorar la relació amb la clientela mitjançant canals digitals.
 
 Taula 2 | Digitalització, audiència i canvi generacional
La segona taula es va centrar en com adaptar el comerç als nous hàbits de consum i connectar amb el públic jove, tot creant experiències comercials atractives:
  • Gisela Barriuso (Casa Graupera) va destacar la importància de revisar i adaptar el producte a les noves tendències.
  • Laura Martin (SweetDreams) va mostrar com fer del comerç una experiència visual i “instagramable”.
  • Roser Vives (La Formatgeria) va compartir com crear comunitat i experiències reals com a eix de relació amb els clients.
Aquesta taula va oferir inspiració per repensar la proposta comercial, generar valor afegit i comunicar amb autenticitat a través de canals digitals. Esdevenint un espai d'aprenentatge, connexió i acció.
 
Un espai d’aprenentatge, connexió i acció
El RetailLab, impulsat pel Servei de Promoció Ciutat i Comerç de l’Ajuntament de Mataró, continua promovent espais de reflexió, pràctica i intercanvi perquè el comerç de la ciutat avanci amb confiança cap al futur digital.