L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) reconeguda pel Banc de Bones Pràctiques https://www.mataro.cat/ca/temes/consum/ciutadans-i-ciutadanes/millora-del-servei/l2019oficina-municipal-d2019informacio-al-consumidor-omic-reconeguda-pel-banc-de-bones-practiques https://www.mataro.cat/@@site-logo/Logo amb fons.png L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) reconeguda pel Banc de Bones Pràctiques Totes les entitats de la ciutat també poden participar en els procediments de queixes, reclamacions i denúncies dels seus àmbits de treball i molt en concret, en l'àmbit de les desigualtats i discriminacions en les relacions de consum: L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) reconeguda pel Banc de Bones Pràctiques Més informació a: Banc de Bones Pràctiques dels governs locals per promoure la millora i la innovació per mitjà de la difusió d'experiències, seguint una metodologia comuna, la reflexió i l'intercanvi de coneixement sobre polítiques locals. Federació de Municipis de Catalunya i Fundació Carles Pi i Sunyer Programa de lluita contra les desigualtats en temes de consumEn defensa de les persones consumidores amb diversitat funcional i intel·lectual