Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Assessorament, formació i gestió de les reclamacions

Escoltar

Assessorament, formació i gestió de les reclamacions

Us oferim dos serveis per ajudar-vos en la resolució dels conflictes que puguin sorgir en les relacions de consum, l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, que tramita els procediments de mediació, per tal de buscar un acord satisfactori entre les dues parts (consumidor i empresa) i la Junta Arbitral de Consum, que analitza el conflicte i dicta una resolució amb caràcter vinculant per a les dues parts (laude arbitral). Per assessorament i presentació de denúncies o sol·licituds de mediació i arbitratge us heu d'adreçar l'Oficina Municipal d'Informació a les persones consumidores, de la Direcció de Polítiques d'Igualtat i Oportunitats.

Educació per a un consum responsable i sostenible

L’OMIC vol oferir recursos per poder fer un consum responsable, crític i actiu, cercant la informació, la reflexió, la solidaritat i la sostenibilitat en el consum de béns i serveis.

El consum responsable en els mitjans de comunicació locals

Podeu escoltar en directe o a la carta tots els continguts dels programes de consum de l'OMIC.