Tècniques de venda i màrqueting per la consolidació i creixement d’empreses (Taller de 4 sessions)
Aquest taller et permetrà: conèixer les característiques i funcionament d’un procés comercial des de les diferents perspectives: màrqueting, vendes i exportació; millorar les habilitats pràctiques per la comunicació comercial i el networking; analitzar el procés actual de comercialització de les empreses participants i identificar els principals KPIs segons el seu BizzModel; explorar les possibilitats d’expansió internacional a través d’experiències d’èxit d’altres pimes i micropimes.
- https://www.mataro.cat/es/empleo/empresas/formacion/formacion-profesional-continua-para-personas-en-activo/copy_of_guanya-competitivitat-aplicant-objectius
- Tècniques de venda i màrqueting per la consolidació i creixement d’empreses (Taller de 4 sessions)
- 2023-10-04T15:30:00+02:00
- 2023-10-04T18:30:00+02:00
- Aquest taller et permetrà: conèixer les característiques i funcionament d’un procés comercial des de les diferents perspectives: màrqueting, vendes i exportació; millorar les habilitats pràctiques per la comunicació comercial i el networking; analitzar el procés actual de comercialització de les empreses participants i identificar els principals KPIs segons el seu BizzModel; explorar les possibilitats d’expansió internacional a través d’experiències d’èxit d’altres pimes i micropimes.
OBJECTIUS:
- Conèixer les característiques i funcionament d’un procés comercial des de les diferents perspectives: màrqueting, vendes i exportació.
- Adquirir capacitat i solvència en diferents tècniques de comercialització i màrqueting.
- Ser capaç de detectar el client i/o usuari al qual ens dirigim i saber explotar aquest coneixement comercialment.
- Millorar les habilitats pràctiques per la comunicació comercial i el networking.
- Analitzar el procés actual de comercialització de les empreses participants i identificar els principals KPIs segons el seu BizzModel.
- Explorar les possibilitats d’expansió internacional a través d’experiències d’èxit d’altres pimes i micropimes.
PERFIL PARTICIPANTS:
- Principalment personal responsable de l’àrea comercial d’empreses, tant amb rols assignats com de manera implícita a la seva feina. També es podrà beneficiar del programa qualsevol persona que pugui tenir impacte en la comercialització dels servies de l’empresa de manera directa o indirecta.
CONTINGUTS:
- Activitat inicial (ice breaker). Elevator pitch.
- Introducció al màrqueting i les vendes. Diferències entre les dues disciplines i guies per executar un pla de màrqueting i comercialització.
- Monetització de diferents tipologies de models de negoci, la importància del preu.
- Sistemes de comercialització i els seus indicadors clau.
- Activitat per parelles. Identificació dels principals indicadors en clau de comercialització i màrqueting de les empreses participants.
- Internacionalització de models de negoci, per on començar?
- Eines per l’anàlisi de mercats.
- Activitat al llarg de totes les sessions. La competició de vendes entre els participants al taller.
- Introducció al targeting i a la importància de filtrar correctament els nostres clients per créixer.
- Què és i per a què serveix el buyer persona.
- Activitat: Construeix el buyer persona ideal per a la teva empresa.
- Què són i per què serveixen els customer journeys o viatges del client.
- Activitat conjunta. El viatge del client d’una pime.
- El procés de venda a pocs clients (B2B).
- Fase 1. Preparació i atracció de leads. Activitat. La conversa de vendes o de networking.
- Fase 2. Qualificació i propostes.
- Fase 3. Objeccions i tancament.
- Fase 4. Relacions i anàlisi. Què és un CRM i per a què serveix?
Com utilitzar-lo? Activitat: Dissenya la teva estratègia de captació B2B i prototipa-la amb un CRM.
- El procés de venda a molts clients (B2C)
- L’embut de captació de clients (Atenció, Interès, Decisió i Acció).
- Estratègies de generació de continguts (TOFU, MOFU, BOFU).
- Màrqueting online. Tècniques per al posicionament orgànic (on page i off page).
- Màrqueting online. Tècniques de captació d’usuaris de pagament (Google Ads i Facebook Ads)
- Màrqueting online. Growth hacking i màrqueting de guerrilla.
- Activitat de tancament. Branstorming d’accions comercials i de màrqueting B2C i la seva priorització.
Cofinançament:
Info
-
Cuándo
04/10/2023 de 15:30 a 18:30
- Todas las fechas 04/10/2023 de 15:30 a 18:30 11/10/2023 de 15:30 a 18:30 18/10/2023 de 15:30 a 18:30 25/10/2023 de 15:30 a 18:30
-
Dónde
Presencial
-
Organizador
Servei d’Ocupació de Mataró
-
A cargo de
FACTO COOPERATIVA, SCCLP
- Email somempresa@ajmataro.cat
- Agregar evento al calendario iCal
- Inscripción