Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Tècniques de venda i màrqueting per la consolidació i creixement d’empreses (Taller de 4 sessions)

Escuchar

Tècniques de venda i màrqueting per la consolidació i creixement d’empreses (Taller de 4 sessions)

Aquest taller et permetrà: conèixer les característiques i funcionament d’un procés comercial des de les diferents perspectives: màrqueting, vendes i exportació; millorar les habilitats pràctiques per la comunicació comercial i el networking; analitzar el procés actual de comercialització de les empreses participants i identificar els principals KPIs segons el seu BizzModel; explorar les possibilitats d’expansió internacional a través d’experiències d’èxit d’altres pimes i micropimes.

  • Tècniques de venda i màrqueting per la consolidació i creixement d’empreses (Taller de 4 sessions)
  • 2023-10-04T15:30:00+02:00
  • 2023-10-04T18:30:00+02:00
  • Aquest taller et permetrà: conèixer les característiques i funcionament d’un procés comercial des de les diferents perspectives: màrqueting, vendes i exportació; millorar les habilitats pràctiques per la comunicació comercial i el networking; analitzar el procés actual de comercialització de les empreses participants i identificar els principals KPIs segons el seu BizzModel; explorar les possibilitats d’expansió internacional a través d’experiències d’èxit d’altres pimes i micropimes.

OBJECTIUS:

  • Conèixer les característiques i funcionament d’un procés comercial des de les diferents perspectives: màrqueting, vendes i exportació.
  • Adquirir capacitat i solvència en diferents tècniques de comercialització i màrqueting.
  • Ser capaç de detectar el client i/o usuari al qual ens dirigim i saber explotar aquest coneixement comercialment.
  • Millorar les habilitats pràctiques per la comunicació comercial i el networking.
  • Analitzar el procés actual de comercialització de les empreses participants i identificar els principals KPIs segons el seu BizzModel.
  • Explorar les possibilitats d’expansió internacional a través d’experiències d’èxit d’altres pimes i micropimes.

 

PERFIL PARTICIPANTS:

  • Principalment personal responsable de l’àrea comercial d’empreses, tant amb rols assignats com de manera implícita a la seva feina. També es podrà beneficiar del programa qualsevol persona que pugui tenir impacte en la comercialització dels servies de l’empresa de manera directa o indirecta.

 

CONTINGUTS:

  • Activitat inicial (ice breaker). Elevator pitch.
  • Introducció al màrqueting i les vendes. Diferències entre les dues disciplines i guies per executar un pla de màrqueting i comercialització.
  • Monetització de diferents tipologies de models de negoci, la importància del preu.
  • Sistemes de comercialització i els seus indicadors clau.
  • Activitat per parelles. Identificació dels principals indicadors en clau de comercialització i màrqueting de les empreses participants.
  • Internacionalització de models de negoci, per on començar?
  • Eines per l’anàlisi de mercats.
  • Activitat al llarg de totes les sessions. La competició de vendes entre els participants al taller.
  • Introducció al targeting i a la importància de filtrar correctament els nostres clients per créixer.
  • Què és i per a què serveix el buyer persona.
  • Activitat: Construeix el buyer persona ideal per a la teva empresa.
  • Què són i per què serveixen els customer journeys o viatges del client.
  • Activitat conjunta. El viatge del client d’una pime.
  • El procés de venda a pocs clients (B2B).
  • Fase 1. Preparació i atracció de leads. Activitat. La conversa de vendes o de networking.
  • Fase 2. Qualificació i propostes.
  • Fase 3. Objeccions i tancament.
  • Fase 4. Relacions i anàlisi. Què és un CRM i per a què serveix?

         Com utilitzar-lo? Activitat: Dissenya la teva estratègia de captació B2B i prototipa-la amb un CRM.

  • El procés de venda a molts clients (B2C)
  • L’embut de captació de clients (Atenció, Interès, Decisió i Acció).
  • Estratègies de generació de continguts (TOFU, MOFU, BOFU).
  • Màrqueting online. Tècniques per al posicionament orgànic (on page i off page).
  • Màrqueting online. Tècniques de captació d’usuaris de pagament (Google Ads i Facebook Ads)
  • Màrqueting online. Growth hacking i màrqueting de guerrilla.
  • Activitat de tancament. Branstorming d’accions comercials i de màrqueting B2C i la seva priorització.

 

Cofinançament:

Logos recull.png

Info