La setena edició (2018) va destacar els avantatges de consumir productes de proximitat. La idea va ser fer-ho de forma exagerada de manera que si comprem les fruites i verdures als mercats de Mataró tindrem superpoders. Les imatges que es van emprar són personatges antiheroi amb un to irònic i divertit. Es va utilitzar el claim “El poder dels Collits a casa.
2016
La cinquena edició (2016) va potenciar la gran varietat de productes que ofereixen els Collits a casa. Per a promocionar-los també es va organitzar un concurs a les xarxes socials (twitter i instagram) compartint fotografies de productes Collits a casa on es veiés una referència del mercat on s’havia fet la foto o alguna imatge d’aquesta campanya. Entre els participants es van sortejar 1 cistella de productes de proximitat cada mes (de juliol a desembre).
2015
La quarta edició (2014-2015) va posar l'èmfasi en transmetre que els Collits a Casa són productes de temporada, que canvien amb cada època de l’any. Els productes collits a casa són els de temporada, collits a prop i de qualitat. Cada temporada es renoven. Cada temporada estrenem productes.
2014
La tercera edició (2013-2014) va potenciar el producte de proximitat Collits a casa posat a la taula. Es va basar en la idea de quan una fruita o verdura dóna moltes voltes va perdent els seus valors. Si triem les fruites i verdures que els nostres pagesos conreen, recullen i venen als mercats de Mataró, ens assegurem que han anat pel camí més curt per arribar al plat; triar el camí més curt significa triar productes de proximitat.
2013
La segona edició (2012-2013) va posar l'èmfasi en 4 productes que es conreen en les immediacions i es venen als mercats de Mataró: les faves, les maduixes, les patates i els pèsols del Maresme.
2012
La primera edició de la campanya (2011-2012) va centrar-se en difondre i identificar prop d’una quarantena de productors de Mataró i el seu entorn així com determinar les condicions de participació en el projecte, i definir la marca de la campanya.