Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Atenció telefònica

Escoltar

Atenció telefònica

Tenim un servei d’atenció telefònica per si necessiteu contactar amb les dependències municipals, comunicar incidències, queixes o suggeriments; o bé sol·licitar informació de la ciutat i realitzar gestions i tràmits:

  • 010 (consulteu tarifes amb el vostre operador de telefonia)
  • 807117010 (fora de Mataró)
  • 112 (en cas d'emergència)


L'horari és:

  • de dilluns a divendres (laborables): de 8 a 19 h
  • durant el mes d’agost: de 8 a 15 h

Les trucades rebudes fora de l’horari indicat seran ateses per un contestador automàtic en el qual els ciutadans i ciutadanes que ho desitgin podran enregistrar la seva demanda. Ens posarem en contacte amb aquelles persones que hagin deixat les seves dades per a tal efecte, el primer dia laborable després de l'enregistrament.