Atenció telemàtica

Atenció telemàtica

Seu electrònica
Podeu efectuar qualsevol tràmit municipal a través de la Seu electrònica. En alguns casos serà necessari que disposeu d’identificació electrònica.

Per a consultes, queixes o suggeriments podeu utilitzar directament la Bústia ciutadana.

Punts d’autoservei
Tenim diversos Punts d’autoservei configurats com a terminals telemàtics on es poden efectuar multitud de tràmits. Entre altres, podeu obtenir al moment els vostres certificats del padró d’habitants de manera immediata amb el vostre document d’identitat (només per a persones majors d’edat):

• Centre: plaça de la Muralla, 21, de dilluns a dijous de 9 a 18 h i divendres de 9 a 15 h
  • Molins: carrer de Nicolau Guanyabens, 23-25, dilluns a divendres de 9 a 15 h
  • Pla d'en Boet: carrer de Juan Sebastián Elcano, 6, de dilluns a divendres de 9 a 19 h

XATBOT

El xatbot és un servei automatitzat de respostes ràpides a consultes senzilles. El podeu trobar en línia des del web, des de l’apartat “Necessites ajuda” de la Seu Electrònica i en la seva versió a Telegram sota el nom @AjuntamentdeMataroBot.