Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Atenció telemàtica

Escoltar

Atenció telemàtica

Seu electrònica
Podeu efectuar qualsevol tràmit municipal a través de la Seu electrònica. En alguns casos serà necessari que disposeu d’identificació electrònica.

Per a consultes, queixes o suggeriments podeu utilitzar directament la Bústia ciutadana.


Punts d’autoservei
Tenim diversos Punts d’autoservei configurats com a terminals telemàtics on es poden efectuar multitud de tràmits. En cas necessari, i en funció de l’horari de les Oficines d’Atenció Ciutadana, podeu rebre assistència a la tramitació telemàtica de manera presencial o a través del Telèfon d’Atenció Ciutadana 010 (807117010 des de fora de Mataró):

  • Centre: La Riera, 48, de dilluns a divendres de 9 a 19 h
  • Rocafonda: carrer de Josep Punsola, 47, de dilluns a divendres de 9 a 15 h 
  • Cerdanyola: passeig de Ramon Berenguer III, 82, de dilluns a divendres de 9 a 19 h
  • Molins: carrer de Nicolau Guanyabens, 23-25, dilluns a divendres de 9 a 19 h
  • Pla d'en Boet: carrer de Juan Sebastián Elcano, 6, de dilluns a divendres de 9 a 19 h
  • Cabot i Barba: plaça de Miquel Biada, 5, de dilluns a divendres de 9 a 19 h 


Els Punts d’autoservei de La Riera, Rocafonda i Cerdanyola també tenen un servei de volants de padró d’habitants immediats (només per a persones majors d’edat).

XAC
El Xat d'Atenció Ciutadana (XAC) t'atén en línia des de la web per ajudar-vos a resoldre dubtes, a fer alguns tràmits i a oferir-vos informació. També permet enviar documentació.

L'horari d'aquest servei és de 8 a 19 h els dies laborables.