Un seminari organitzat per l'IMPEM reuneix empresaris de la ciutat per parlar sobre estratègies de màrqueting digital
14 empresaris dels sectors tèxtil, serveis i metal·lúrgic entre d'altres, van assistir ahir dimecres 27 de juny al seminari "Com aconseguir més de 100 contactes comercials internacionals utilitzant Internet" organitzat per l'Institut Municipal de Promoció Econòmica (IMPEM).
L'objectiu fonamental del taller consistia en analitzar i donar a conèixer les principals estratègies de màrqueting digital que permetin als empresaris de la ciutat ser més competitius a Internet a nivell internacional.
El seminari, impartit per Víctor de Francisco, fundador de Reexporta.com i director de Think About Export, S.L. consultoria estratègica d'Internet per a empreses exportadores, va analitzar les principals estratègies de màrqueting digital i les eines publicitàries i de promoció que s'utilitzen a la xarxa i que són imprescindibles per aconseguir un posicionament competitiu de qualsevol empresa a Internet.
La importància dels cercadors (Google, Altavista, etc.) i els principals criteris que aquests utilitzen per establir un rànquing d'indexació de les pàgines web, també va ser tractada a dins del programa del seminari.