Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Aquest és un servei públic acreditat per la llei i està configurat per dos òrgans diferents: l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) des d’on s’atenen a les persones consumidores i la Junta Arbitral de Consum des d’on es gestiona l'arbitratge institucional.

L'objectiu és garantir la defensa i la protecció dels drets de les persones consumidores, oferint orientació i assessorament en relació a la tramitació de les seves queixes, reclamacions i denúncies. També fem campanyes informatives i activitats de difusió i educació per  promocionar uns hàbits del consum responsable, crític i actiu, cercant la informació, la reflexió, la solidaritat i la sostenibilitat en el consum de béns i serveis.

Tràmits en línia

Servei Públic de Consum / OMIC / Junta Arbitral de Consum
(equipament accessible)

  • avinguda de Josep Puig i Cadafalch, 101, planta baixa 08303 Mataró
  • 93 758 23 21
  • de dilluns a dijous de 9 a 14 h i dilluns i dimecres de 16 a 17.30 h