El Servei de Benestar Social es reforça a l’agost per atendre els beneficiaris de la renda mínima d’inserció
S'han atès personalment 762 persones i s'han realitzat 658 trucades
L’Ajuntament de Mataró ha intensificat amb professionals del Servei de Benestar Social l’Oficina d’Atenció Social Integral (avinguda de Josep Puig i Cadafalch, 101) durant aquest mes d’agost per atendre les famílies beneficiàries de la renda mínima d’inserció (RMI). L’objectiu ha estat respondre a l’augment de la demanda d’informació produït pels canvis introduïts per la Generalitat de Catalunya respecte al pagament de la prestació (de transferència bancària a xec nominatiu), assessorar els perceptors i fer-ne el seguiment per agilitzar el procés de cobrament.
Durant el mes d’agost, els professionals del Servei de Benestar Social han atès 762 persones personalment, han realitzat 658 trucades per conèixer la situació de les famílies beneficiàries i han donat resposta a 686 trucades. Amb data del 30 d’agost de 2011, segons la base de dades de la renda mínima d’inserció, a Mataró hi ha vigents 983 expedients de la RMI i uns altres 170 s’estan tramitant i estudiant. Al registre de l’Ajuntament s’han presentat 16 instàncies per canvi de domicili i reclamació del xec bancari, el que representa l’1,6 % del nombre total de perceptors de la RMI.