Comissió Informativa Municipal d'Administració i Atenció ciutadana (10/05/2012)
- Dia
- Hora
- Lloc
- Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
- Organisme
- Ajuntament de Mataró
Ordre del dia
Per indicació de la Presidenta de la Comissió Informativa d’Administració i Atenció Ciutadana us convoco a la sessió ordinària d’aquesta Comissió.
Dia: 10 de maig de 2012
Hora: 9’10
Lloc: Sala Reunions 1r. soterrani Carreró
.
Lectura i aprovació, si s’escau, de les actes núm. 25 de la sessió ordinària del dia 26 d’abril de 2012.
Ajuntament de Mataró
|
2. Despatx oficial.
3. Línees d’actuació
4. Donar compte de decrets signats de l’Àrea d’ Administració i Atenció ciutadana.
Del decret número 2691 amb data 23/04/2012 fins el 3001 amb data 6/05/2012.
5. Propostes a la Junta de Govern
DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS
SERVEI DE COMPRES I CONTRACTACIONS
5.1 Aprovació del plec de clàusules administratives i tècniques particulars que regirà la contractació, mitjançant procediment obert no subjecte a regulació harmonitzada del servei d’atenció social i menjador del Centre d’Acollida Municipal. Import fixat com a màxim per a l’adjudicació del contracte: 402.825,16 euros, IVA no inclòs, pels dos anys de durada inicial del contracte. (exp. 15/2012).
DIRECCIÓ DE RECURSOS HUMANS
RELACIONS LABORALS I ASSISTÈNCIA JURÍDICA:
5.2 Declaració de segona activitat amb exercici concurrent amb el lloc de treball presentada per MEC
6. Propostes al Ple
DIRECCIÓ SERVEIS ECONÒMICS
6.1 Informe corresponent al 3r i 4t trimestre 2011 del compliment dels terminis previstos legalment per al pagament de les obligacions de l’Ajuntament i els seus OA..
6.2 Informe corresponent al 1r trimestre 2012 del compliment dels terminis previstos legalment per al pagament de les obligacions de l’Ajuntament i els seus OA.
7. Precs i preguntes
La secretària de la Comissió Informativa d’ Administració i Atenció Ciutadana.
Immaculada Pruna Ribas
Mataró, 8 de maig de 2012
NOTA. ELS EXPEDIENTS ESTARAN DISPONIBLES A LA SALA DE REGIDORS, 1ª. PLANTA DE L’AJUNTAMENT DE LA RIERA