Magda Cot i Bosch

Magda Cot i Bosch

Règim de retribució i dedicació

Concepte Règim Retribució anual

Assistència

12.960,00€

Biografia, formació i trajectòria política

Nascuda a Mataró el 6 de juny de 1972.

Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i Diplomada en Ciències Empresarials per la Universitat de Barcelona. Postgrau en Mediació com a via de resolució de conflictes laborals per la Universitat de Girona.

Professora de Batxillerat i Cicles Formatius a La Salle Barceloneta. Actualment i des del 2017, amb una llicència sindical a CCOO, sindicat en el que milito des del 2001. He fet tasques d’acció sindical i he estat responsable de la Federació d’Educació Maresme i Vallès Occidental. Des del novembre del 2022, formo part de l’equip de la Secretaria de Treball i Economia de CCOO de Catalunya, com a responsable de Formació i Qualificació Professionals.

Anteriorment, havia treballat a l’Institut Miquel Biada i a les Escoles d’adults dels Tarongers, Can Noè i Alarona de la ciutat.

Militant d’ERC des del 2004,  ha estat en aquestes eleccions municipals del 2023 que he anat a llistes per primer cop i he estat escollida regidora.
Formo part de l’executiva del Fòrum Sindical d’ERC des del 2022 i també estic a la sectorial d’Educació.

Represento el GM d’ERC al Consell Escolar Municipal, Consell de la FP, Consell Econòmic i Social de Mataró i al Consell d’Administració de PUMSA.

Declaració de béns

Inicial