Especialitat de Procediments bàsics en el màrqueting digital i a les xarxes socials
Pendent d'atorgament
Codi especialitat: COMM45
Nivell 1
Objectiu del curs:
Descriure i desenvolupar estratègies comunicatives i tècniques de publicitat adaptades a les possibilitats que ofereixen els entorns digitals social media, identificant les ocupacions derivades d'aquest sector.
Dates previstes i horaris del curs: pendent d'atorgament
Total hores: 165 hores
Modalitat: presencial (amb suport de l’aula virtual)
Perfil d’entrada de l’alumnat:
- Preferentment persones en situació d’atur o ERTO
- Interès i motivació per formar-se i treballar en el sector
- Altes competències digitals
- Utilització de les xarxes socials a nivel informal
- Capacitat ortogràfica i de redacció
- Disponibilitat horària
PROGRAMA FORMATIU:
FORMACIÓ ESPECIALITAT: 125 hores
- Context laboral (15 hores)
- Xarxes socials (30 hores)
- Tècniques de publicitat i comunicació a les xarxes socials (40 hores)
- Comunitats virtuals (40 hores)
FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA: 40 hores
- Bàsic de prevenció de riscos laborals (30 hores)
- Inserció laboral, sensibilització mediambiental i en igualtat de gènere (10 hores)
Principals Sortides professionals:
- Redactors/es de publicitat
- Tècnics/ques en estudi de mercat i opinió pública (màrqueting)
- Tècnics/ques en publicitat i/o relacions públiques
Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya -SOC- amb fons rebuts del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)