Ajuntament  »  Atenció Ciutadana  »  Tràmits  »  Actuacions a la Via Pública: Comunicació de modificacions de línies aèries

Actuacions a la Via Pública: Comunicació de modificacions de línies aèries

Què és i per a què serveix?

Comunicació que cal fer a l’Ajuntament quan s’han de modificar les línies aèries de serveis a la façana d’un edifici o a qualsevol altre lloc de la via pública. Si l’actuació implica obres al carrer o a façanes d’edificis caldrà tramitar l’oportuna llicència específica.

Qui ho pot demanar?

Particulars o empreses que modifiquin línies aèries de servei.

Quin cost té?

No té cap cost.

En quines dates es pot fer?

En qualsevol moment, amb una antelació mínima de 7 dies hàbils respecte a la data d’inici de l’actuació.

Com i on es pot presentar?

1. Personalment,
al Servei d'Atenció Ciutadana, opcionalment també al servei d'Espais Públics i Equipaments Municipals (riera de Can Soler, s/n edifici del Pericó) tel. 937582444

Les empreses o autònoms també poden efectuar aquesta tramitació a l'Oficina Mataró Empresa sol·licitant cita prèvia per internet 

2. Per internet amb certificat digital.

3- Per correu postal a l'adreça:
Ajuntament de Mataró - La Riera, 48 - 08301 Mataró.

Quins documents s'han de portar?

Comunicació segons model normalitzat

Quant temps triga la resposta?

Uns 2 dies

Quina documentació es lliura?

El comprovant de la mateixa en el moment de presentar-la i posteriorment una notificació d’assabentats.