Ajuntament  »  Atenció Ciutadana  »  Tràmits  »  Atenció i informació de llicències: certificat de legalitat

Atenció i informació de llicències: certificat de legalitat

Què és i per a què serveix?

Informa de si la finca està sotmesa a algun expedient de protecció de la legalitat urbanística.

Es sol·liciten per requeriment de notaris, registradors, i altres administracions públiques.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona interessada.

Quin cost té?

El que estableixen les Ordenances Fiscals

En quines dates es pot fer?

Sempre

Com i on es pot presentar?
Quins documents s'han de portar?

Sol·licitud segons model normalizat FM1254.

Còpia del DNI o NIF del sol·licitant.

Còpia de qualssevol document on hi hagi la referència cadastral de l’immoble o solar (Per exemple rebut de l’IBI, escriptura...). Es pot obtenir una fitxa de consulta descriptiva i gràfica al web de la Seu electrònica del cadastre.

Quant temps triga la resposta?

1 mes.

Quina documentació es lliura?

Còpia de la sol·licitud.

Liquidació de les taxes (rebut).

Certificat de legalitat (es lliura quan finalitzat el tràmit).