Ajuntament  »  Atenció Ciutadana  »  Tràmits  »  Atenció i informació de llicències: certificat històric de totes les llicències d'obres d'una finca

Atenció i informació de llicències: certificat històric de totes les llicències d'obres d'una finca

Què és i per a què serveix?

Es certifica la informació desglossada que es desprèn de totes les llicències d’obres que consten en una finca.

Per exemple: edifici de planta baixa i dues plantes pis amb destí de local a la planta baixa i habitatge a les plantes pis, amb un total de quatre habitatges.

Es sol·licita normalment per complimentar requeriments per l’obtenció de la cèdula d’habitabilitat.

També s'anomenen certificats d'antiguitat.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol persona interessada.

Quin cost té?

El que estableixen les Ordenances Fiscals

En quines dates es pot fer?

Sempre

Com i on es pot presentar?

Personalment o per correu postal, als llocs següents:
Oficina d'Atenció i Informació del Servei de Llicències i Disciplina d'Obres i Activitats, o al
Servei d'Atenció Ciutadana

Les empreses o autònoms també poden efectuar aquesta tramitació a l'Oficina Mataró Empresa sol·licitant cita prèvia per internet 

Quins documents s'han de portar?

Sol·licitud segons model normalizat FM1254.

Còpia del DNI o NIF del sol·licitant.

Còpia de qualssevol document on hi hagi la referència cadastral de l’immoble o solar (Per exemple rebut de l’IBI, escriptura...). Es pot obtenir una fitxa de consulta descriptiva i gràfica al web de la Seu electrònica del cadastre.

Plànol de situació, degudament signat, amb indicació de la finca a E. 1:1.000.

Fotografia de la façana de l’immoble.

Quant temps triga la resposta?

1 mes.

Quina documentació es lliura?

Còpia de la sol·licitud.

Liquidació de les taxes (rebut).

Certificat històric de totes les llicències d'obres (es lliura quan finalitza el tràmit).