Atenció i informació de llicències: certificat històric de totes les llicències d'obres d'una finca
Es certifica la informació desglossada que es desprèn de totes les llicències d’obres que consten en una finca.
Per exemple: edifici de planta baixa i dues plantes pis amb destí de local a la planta baixa i habitatge a les plantes pis, amb un total de quatre habitatges.
Es sol·licita normalment per complimentar requeriments per l’obtenció de la cèdula d’habitabilitat.
També s'anomenen certificats d'antiguitat.
Qualsevol persona interessada.
El que estableixen les Ordenances Fiscals
Sempre
Personalment o per correu postal, als llocs següents:
Oficina d'Atenció i Informació del Servei de Llicències i Disciplina d'Obres i Activitats, o al
Servei d'Atenció Ciutadana
Les empreses o autònoms també poden efectuar aquesta tramitació a l'Oficina Mataró Empresa sol·licitant cita prèvia per internet
Sol·licitud segons model normalizat FM1254.
Còpia del DNI o NIF del sol·licitant.
Còpia de qualssevol document on hi hagi la referència cadastral de l’immoble o solar (Per exemple rebut de l’IBI, escriptura...). Es pot obtenir una fitxa de consulta descriptiva i gràfica al web de la Seu electrònica del cadastre.
Plànol de situació, degudament signat, amb indicació de la finca a E. 1:1.000.
Fotografia de la façana de l’immoble.
1 mes.
Còpia de la sol·licitud.
Liquidació de les taxes (rebut).
Certificat històric de totes les llicències d'obres (es lliura quan finalitza el tràmit).