Bústia de suggeriments i queixes: presentar una queixa, suggeriment o incidència
La bústia de suggeriments i queixes és un canal d'accés a l'Ajuntament que hi ha al web municipal que permet presentar qualsevol suggeriment, queixa o incidència.
Aquestes peticions es gestionen telemàticament i generen respostes pel mateix canal.
Qualsevol ciutadà que tingui interès de comunicar-se amb l'Ajuntament.
Cap.
Sempre.
Personalment:
Al Servei d’Atenció Ciutadana.
Les empreses o autònoms també poden efectuar aquesta tramitació a l'Oficina Mataró Empresa sol·licitant cita prèvia per internet
Per Internet:
Amb certificat digital o sense certificat digital podeu iniciar el tràmit clicant el següent enllaç Bústia de suggeriments i queixes
Per telèfon:
. Telèfon 010 (807 117 010 si es truca des de fora de Mataró)
. Telegram d'Atenció Ciutadana
Formulari bústia ciutadana.
L'Ajuntament es compromet a trametre una primera resposta en un termini de 20 dies.
En tractar-se d’una tramitació telemàtica no es lliura cap document.
Aquestes peticions es gestionen telemàticament i generen respostes pel mateix canal.
Si un ciutadà vol resposta per escrit cal que ompli el Formulari bústia ciutadana i que sigui degudament registrat al Registre General d'Entrades.