Ajuntament  »  Atenció Ciutadana  »  Tràmits  »  Bústia de suggeriments i queixes: presentar una queixa, suggeriment o incidència

Bústia de suggeriments i queixes: presentar una queixa, suggeriment o incidència

Què és i per a què serveix?

La bústia de suggeriments i queixes és un canal d'accés a l'Ajuntament que hi ha al web municipal que permet presentar qualsevol suggeriment, queixa o incidència.

Aquestes peticions es gestionen telemàticament i generen respostes pel mateix canal.

Qui ho pot demanar?

Qualsevol ciutadà que tingui interès de comunicar-se amb l'Ajuntament.

Quin cost té?

Cap.

En quines dates es pot fer?

Sempre.

Com i on es pot presentar?

Personalment:
Al Servei d’Atenció Ciutadana.

Les empreses o autònoms també poden efectuar aquesta tramitació a l'Oficina Mataró Empresa sol·licitant cita prèvia per internet 

Per Internet: 
Amb certificat digital o sense certificat digital podeu iniciar el tràmit clicant el següent enllaç Bústia de suggeriments i queixes

Per telèfon:
. Telèfon 010 (807 117 010 si es truca des de fora de Mataró)  

Telegram d'Atenció Ciutadana

 

Quins documents s'han de portar?

Formulari bústia ciutadana.

Quant temps triga la resposta?

L'Ajuntament es compromet a trametre una primera resposta en un termini de 20 dies.

Quina documentació es lliura?

En tractar-se d’una tramitació telemàtica no es lliura cap document.

Altres informacions d'interès

Aquestes peticions es gestionen telemàticament i generen respostes pel mateix canal.

Si un ciutadà vol resposta per escrit cal que ompli el Formulari bústia ciutadana i que sigui degudament registrat al Registre General d'Entrades.