Ajuntament  »  Atenció Ciutadana  »  Tràmits  »  Factures: Consultar l¿estat de tramitació

Factures: Consultar l’estat de tramitació

Què és i per a què serveix?

És la consulta de l’estat de tramitació de factures presentades per proveïdors de subministraments o prestadors de serveis a l’Ajuntament. Per fer la consulta és necessari disposar de certificat digital.

Qui ho pot demanar?

Els proveïdors de subministraments o serveis.

Quin cost té?

Cap.

En quines dates es pot fer?

En qualsevol moment.

Com i on es pot presentar?

Per internet, amb certificat digital.

A través de la Carpeta del proveïdor

A través de la plataforma e.Fact si s’ha fet la presentació de la factura a través d’aquest canal.

Quins documents s'han de portar?

Cap.

Quant temps triga la resposta?

El termini de pagament vigent a l’Ajuntament de Mataró és de 60 dies des de l’entrada de la factura en el registre, termini que comprèn 30 dies per a la seva conformitat i 30 dies per al seu pagament.

Quina documentació es lliura?

Cap.

Altres informacions d'interès

Per a la consulta de l’estat de tramitació de factures és necessari disposar d’un certificat digital. Aquí trobareu més informació sobre com obtenir un certificat digital