Ajuntament  »  Atenció Ciutadana  »  Tràmits  »  Llicències d'activitats: Comunicació de cessament d'activitat

Llicències d'activitats: Comunicació de cessament d'activitat

Què és i per a què serveix?

Comunicació a l’Ajuntament del cessament d’una activitat iniciada amb llicència, autorització o comunicació o declaració responsable, indicant el motiu de la baixa.

Qui ho pot demanar?

La persona titular d’una activitat, persona física, o en cas d’una persona jurídica el seu representant legal.

Quin cost té?

Cap.

En quines dates es pot fer?

Sempre.

Com i on es pot presentar?
Quins documents s'han de portar?

Sol·licitud.

En cas que s’hagin de prendre mesures per evitar qualsevol risc de contaminació i que la incidència ambiental ha quedat reduïda al mínim o eliminada, caldrà aportar la documentació que s’estimi pertinent.

Declaració d'alta, baixa o variació del servei de recollida i tractament de residus comercials i industrials.

Quant temps triga la resposta?

1 mes.

Silenci administratiu

Transcorregut el termini establert sense resolució expressa s'entendrà atorgada la sol·licitud per silenci administratiu.  

Quina documentació es lliura?

Comprovant de la sol·licitud en el moment de la presentació.

Posteriorment es lliura la resolució.

On es pot trobar més informació?